Gjest smoothie22 Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 hva kan legen oppdage på en sånn annet enn evt svulster? har tatt ct, skal til legen og høre om det var noe på den, men vet liksom ikke hva som kan oppdages på en sånn..
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 :klø: Du har jo gått til fastlegen din med noe som plager deg, og så har legen din funnet ut at du skal ta ct i forbindelse med de plagene du har. Du vet jo hvorfor du ble henvist til å ta ct-bilder! Er du fjern?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #3 Skrevet 3. september 2010 Må si meg enig med AB over her, du vet jo selv hvorfor du har gått til legen og hvorfor du skal ha ct undersøkelsen. Ellers kan man på CT se brudd, blødninger, blodpropp, nyre/gallestein, rift i aorta, væske, cyster, tarmslyng, fortetninger osv, ikke bare svulster. Ta deg sammen.
Gjest smoothie22 Skrevet 3. september 2010 #4 Skrevet 3. september 2010 herregud så dere angriper, jeg skulle ta ct fordi legen IKKE vet hva jeg feiler, derfor ble jeg nysjerrig. går jo ikke an og spørre om noe som helst her inne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå