Skvaldersjura Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 De lager vaksiner med steriliserende virkning skjult i seg? (am. rapport fra 1968 om rockefeller foundation) Co-ordinert verdensomspennende anti-fertilitets vaksine, distribuert av WHO? De har steroider i drikkevannet, som gjør menn sterile og aksellerer brystkreft hos kvinner? De har aspartam i hundrevis av drikkevarer og tusenvis av matvarer som de VET forårsaker hjerneskader og degenerering? Kan hende det er litt galt av meg og presentere dette her på forumet. Jeg føler likevel de fleste kjenner til hva jeg står for. Ta en titt på dette, og hør ham ut, før du sier din mening om temaet? http://www.youtube.com/user/thealexjoneschannel?blend=1&ob=4#p/a/u/0/ldrDTlld-SU
kat-e Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Har liten tro på dette. Anti-fertilitets middel i vannet var jo en god ide. Mye av dette minner meg litt om de som tror flystripene bak flyene er mystiske kjemikalier som blir sprøytet på oss, selv om det er lett å bevise at dette er vanndamp.
Skvaldersjura Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2010 Mjo... Men jeg lot meg inspirere til å starte denne tråden etter å ha lest noen andre sine her, bl.a selvbildet knuses av skolen, 2010 uten internett, og ettpar andre som nå er stengt. Røykdottene etter flyene er jeg ikke så opptatt av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå