Gå til innhold

Fra hjerte til hjerte


Gjest Dainty

Anbefalte innlegg

Yaaaayy! Da starter en ny sesong av "Fra hjerte til hjerte" med Linn Skåber i kveld kl 22.20 på NRK1. Holdt på å le meg fillete første gang det gikk, en av de desidert beste norske humorseriene etter min mening! Synes Linn Skåber er så utrolig treffende og hysterisk komisk i denne serien, hun passer så mye bedre til sånn type komikk enn Nytt på nytt. Kjenner jeg blir så hinsides flau av rollefiguren hennes, den narsissistiske, oppmerksomhetssyke "Linn" som totalt mangler sosiale antenner :flau::ler:

Denne gangen skal hun visst spille i det tradisjonsrike Maridalsspelet mot kjente skuespillere. Tipper de får henne langt oppi halsen innen første episode er over!

Noen flere som skal følge med? Tror vi har mye moro i vente! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du minnet meg på det :) Veldig morsomt. Makan til bitch skal man lete lenge etter. Det rare er at jeg kjenner noen som er akkurat sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk bra humor, selv om jeg må delvis gjemme meg bak en pute når jeg ser på. Linn Skåber til Janne Formoe mens hun klapper henne på magen: "Ååååhh, skal du ha en liten en til med Jan Fredrik?" :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var flaut å se på, jeg tok ikke meg selv i å le en eneste gang. But, whatever floats your boat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Linn Skåber til Janne Formoe mens hun klapper henne på magen: "Ååååhh, skal du ha en liten en til med Jan Fredrik?" :flau:

Å jeg lo meg ihjæl da! Stakkars Janne :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var flaut å se på, jeg tok ikke meg selv i å le en eneste gang. But, whatever floats your boat.

Ja, det er nettopp det. Jeg kjenner at det tipper helt på grensen for hva som er komisk og hva som er flaut, men for meg tipper det såvidt over på den komiske siden. Men jeg ser helt klart at det er et "elsk/hat" konsept. Og for de som ikke liker Linn Skåber må det jo være tortur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Eg såg det på nett-tv igår, og det falt verkeleg i smak. Stakkars Evelyn! Narvestad framstår jo som reine engelen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg forresten den fyrste sesongen ute på NRK nett-tv også? Heitte den også Hjerte til hjerte?

Nei, den ligger ikke ute foreløpig, men finnes på dvd da. Den het også Fra hjerte til hjerte, og var enda morsommere. Da jobbet hun i Gyldendal forlag og skulle lage en antologi med norske kjendisers personlige historier. Du kan sikkert tenke deg hvordan hun presterte å fornærme en etter en av disse kjendisene, i tillegg til å lage et h*lvete på arbeidsplassen.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Å jeg lo meg ihjæl da! Stakkars Janne :skratte:

er dette i sesong 1 eller 2? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 2 ;)

Trodde du mente nå i kveld, men så så jeg at tråden var over et år gammel:/ Noen som vet om det kommer flere sesonger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 2 ;)

Trodde du mente nå i kveld, men så så jeg at tråden var over et år gammel:/ Noen som vet om det kommer flere sesonger?

Du vet ikke hvilken episode i sesong 2? hehe.

Åååh, tipper du ble skuffet! Aner ikke om det kommer ny sesong, men håper! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...