Gjest anonym Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Hei! Jeg fikk baby for snart 1 år siden. Etter at jeg kuttet ut ammingen har jeg fått uendelig små pupper. Det er snakk om mindre enn en A cup De henger på ingen som helst måte, for det er jo ikke noe som kan henge. Før graviditeten hadde jeg en god b. Noen som vet om man kan få noen slags redusert pris på silikon hvis man har "for små" pupper? Det er jo sånn at de som har "for store" pupper får noe dekt hvis de må minske av medisinske grunner. Vet det på ingen måte er snakk om det samme, men tenkte kanskje det kunne være noen slags ordning? Noen som vet? Takk for at du leste
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #2 Skrevet 3. september 2010 Hei=) Det er ingen ordning for å få redusert pris på for "små pupper". Hvis dem er ulike (forskjellig høyde, stor str-forskjell ect) så kanskje du får redusert pris. Jeg har ikke barn, men hadde sånn som deg, knapt en a-cup. Mine var litt forskjellig i str, ene 1 cm bredere enn den andre, men det var ikke nok til å få det dekket. Måtte betale alt selv når jeg tok silikon. Men dra til en konsultasjon og hør med dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå