AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Når jeg sto opp på morgenen idag så hadde jeg vonde magesmerter, men trudde de gikk over så jeg kom meg på bussen og smertene ble værre å værre og tårene begynte å trille å svetten rant. Kom meg av bussen og fikk vaklet meg bort på skolen, men var et lite øyeblikk sikker på at jeg kom til å dø. Når jeg kom bort fikk jeg lagt meg ned å lå der i en time eller så, å det var så ille at jeg nesten ikke kunne rørt på meg.. Gikk innom do me gjevne mellom rom for å se om jeg fikk mensen men det kom ingen ting. Til slutt kom det sånn rosaakti, men det gjør fortsatt vondt.. Er bare vondt på høyre side, å når jeg trøkker der eller bøyer meg, ber jeg til gud for å overleve, for det kjennes ut som noen kjører en knvi i meg.. Tenkte først at det sikkert bare var menssmerter, men for det første har jeg aldri fått så vondt før, å for det andre så er det ikke sånn vondt jeg får a menssmerter.. Kan ikke forklare de smertene det har vært i løpet av dagen, har holdt på å kastet opp og svimt av flere ganger. Er det mulig at det kan være blindtarmen?
Supramundane Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Kjære Trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå. Vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Supramundane, mod .
Fremhevede innlegg