Mariell5 Skrevet 2. september 2010 #1 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg sliter litt med ny norsk, og fikk en fiks ide om at jeg kanskje kommer til å lære litt mer hvis jeg ser på en serie som er tekstet på nynorsk eller en film som er interessant som jeg kanskje kan lære noe av.... Eventuelt ei skikkelig skikkelig spennende bok på nynorsk. Ane ikke hvilke serier som er tekstet på nynorsk, filmer eller bra bøker, så.... Help- anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 2. september 2010 #2 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg leste mye Are Kalvø for å få taket på nynorsken. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 2. september 2010 #3 Del Skrevet 2. september 2010 Hva er det som er problemet med nynorsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 3. september 2010 #4 Del Skrevet 3. september 2010 Støtter Are Kalvø, og da kommer du garantert ikke til å kjede deg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. september 2010 #5 Del Skrevet 17. september 2010 På NRK 2 og 3 er programma ofte teksta på nynorsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå