Gjest Jente 18 Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Jeg lurer på om det kanskje blir litt kvalmende hvis munnen blir så fyllt at det renner over? Har veldig lyst til å prøve 5-6 gutter samtidig, men vil gjerne høre fra dere først. Det blir kanskje litt som melis som jeg er veldig glad i, men hvis jeg spiser for mye bli jeg kvalm
Gjest Audiot Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Haha, må værra trolleinnlegg. Gulpa litt når jeg leste detta...
Gjest Jente 18 Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Betyr det ja eller nei? Trodde man kunne spørre om alt på dette forumet men tydeligvis ikke...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Hei du, velkommen til pervoklubben på KG. Selvsagt kan du spørre om alt, med alle avvikerne her så er intet spørsmål for sært.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Jeg lurer på om det kanskje blir litt kvalmende hvis munnen blir så fyllt at det renner over? Har veldig lyst til å prøve 5-6 gutter samtidig, men vil gjerne høre fra dere først. Det blir kanskje litt som melis som jeg er veldig glad i, men hvis jeg spiser for mye bli jeg kvalm Du må ikke blande inn søt og god melis inn i dette her. DA blir du jævlig skuffa.......................
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 Det smaker ikke søtt, men salt og kvalmende. Du kommer garantert til å spy!
Gjest Jente 18 Skrevet 3. september 2010 #10 Skrevet 3. september 2010 Det smaker ikke søtt, men salt og kvalmende. Du kommer garantert til å spy! Jeg vet jo hva det smaker da, har sugd en del gutter faktisk. Men ikke mange på en gang.
Gjest Jappe Skrevet 3. september 2010 #11 Skrevet 3. september 2010 Mange 15 år gamle gutter på KG etterhvert.....jeeeeeez.
Gjest morten Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 liker du sperm....så kanskje du klarer det....lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå