Gå til innhold

Slankere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter en uke i syden føler jeg meg slankere enn før jeg dro. Føler meg smalere og ikke like kvapsete. Er ganske godt trent fra før, men trente ikke denne uken bortsett fra rolige gåturer på snitt 30-40min per dag. Jeg spiste en god frokost, litt lunsj og litt middag, i tillegg til noe noen biter sjokolade, potetgull og 1-2 alkoholenheter hver dag. Her har jeg spist mer tullmat, men sjeldnere måltider, men kalorimengden skal ha blitt det samme likevel såvidt jeg regnet ut. Fikk i meg ganske mye vann og brus osv så jeg drakk mer enn vanlig, men hjemme spiser jeg oftere små måltider. Hvorfor har jeg blitt slankere av dette? Hva er det som har vært utslagsgivende? Og, hvordan kan jeg få denne fremgangen hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men jeg kan ikke ha svettet ut fettet akkurat:) Det fikk meg til å spise sjeldnere, var lite sulten og drikke mer. Men, spiste jo mer usunn mat. Her hjemme er det vanskelig å få hjelp av varmen for her er det kaldt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert svettet ut veldig mye overflødig vann. Gjør det selv hver gang jeg er i syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tenkte jeg og på. Hvordan får jeg overflødig vann ut av kroppen her hjemme da? Drikke mer føler jeg ikke hjelper noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tranebærtabletter hjelper på å fjerne overflødig vann...jeg tar to tabletter daglig, samt at jeg drikker en del grønn te...spiser også lite salt mat som holder på vannet :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det tenkte jeg og på. Hvordan får jeg overflødig vann ut av kroppen her hjemme da? Drikke mer føler jeg ikke hjelper noe særlig.

Glukogen binder vann i kroppen. Glukogen får du fra karbohydrater. Kavkarbo diett = tømmer kroppens glukogenlager = mindre vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...