Gå til innhold

Treningssenter i Oslo


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Jeg flytter til Oslo neste helg og er derfor på utkikk etter et bra (og helst billig) treningssenter. Det er lite info om priser på hjemmesidene til Elixia, Sats og co, noen som vet prisene her?

Jeg er ikke student, derfor er Studentidretten uaktuelt, regner med det ikke er så billig å trene som ekstern bruker.

Det jeg er ute etter, er en plass med et forholdsvis godt gruppetreningstilbud, jeg er også glad i å bruke tredemølle og andre kondisjonsmaskiner.

Jeg skal bo i Holmenkollen og jobbe i sentrum, ved Rådhuset, så noe som ikke er så altfor langt unna noe av dette, er å foretrekke.

Noen erfaringer/tips å dele??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Studentidretten er faktisk av de billigste som ekstern bruker også, men du må betale et helt semester av gangen, så det kan bli en veldig høy engangssum :)

Ellers er fitness.xpress billig og veldig populært blitt. Ingen binding, og koster vel 199 kr måneden, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekka ut fitness.express, men ettersom jeg skjønte, har de ikke gruppetimer der? Bare helsestudio/styrkerom? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det visste jeg ikke. Har ikke sjekket de ut selv, bare visste at de var billige. Studentidretten har hvertfall et meget godt gruppetilbud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentidretten har et utrolig godt tilbud!

Jeg trener der som student og får derfor den superbillige studentprisen, men selv med fullpris vil jeg si det er vel verdt pengene. Masse gruppetimer, fine sentre å velge mellom, flinke instruktører, masse kurs du kan melde deg på, svømmebasseng og fine styrketreningsrom. Centrum Athletica i Akersgata var nyoppusset for et par år siden og er kjempeflott! Jeg stortrives på studentidretten og skryter om det til "alle"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sats koster ca 550 pr måned. Jeg trives veldig godt der, de har mange fine timer og flinke instruktører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips! Jeg trente på Studentidretten da jeg var student i Oslo for tre år siden, og jeg trivdes godt. Tror kanskje jeg skal snuse litt på å begynne der igjen...

Noen som vet hva det koster på Elixia? Har et par venninner som trener der, noe som er en fordel, og de har vel en del sentre rundt i byen? Har hørt det er nokså dyrt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats koster ca 550 pr måned. Jeg trives veldig godt der, de har mange fine timer og flinke instruktører.

Betaler 625,- for å trene på alle sentre i stor-oslo.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 625,- for å trene på alle sentre i stor-oslo.. :filer:

Jeg betaler 515. Kanskje det var billigere da jeg meldte meg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er over 700 for de som melder seg inn på Elixia nå, såvidt jeg vet beholder man den prisen man fikk da man meldte seg inn.

Bortsett fra SiO tror jeg det er friskis og svettis som er billigst av de sentrene som tilbyr gruppetimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIMU ligger jo også i Oslo, koster 343 kr/mnd + 299 kr ved innmelding. Men det er også bare treningssenter og har ikke gruppetimer.

Jeg betaler 530 kr/mnd på SATS, mener jeg å huske. Da kan jeg trene på alle sentrene i Oslo, tror jeg. Så at de hadde en kampanje gående nå da jeg var innom, men jeg fikk selvfølgelig ikke med meg priser og slikt. Lurer på om det var 399 kr/mnd i noen måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Elixia og betaler 510 kr mnd har 10% rabatt gjennom jobbenog Kan trene på alle sentrene i hele landet. Det er mange forskjellige madlemskap. Tipp topp på Elixia Colosseum, utrolig flinke instruktører og har norges størrste timeplan for gruppetimer. Er greit å melde seg inn å få fri innmeldigs avgift.Får alltid to gatis pt timer og det er jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også studentidretten-fan selv om det er flere år siden jeg gikk fra student til ekstern. Syns dem har et supert tilbud med mange gode instruktører, og prisen for eksterne er vel også i høy grad konkurransedyktig.

Kjempefornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...