Gå til innhold

Treningssenter i Oslo


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Jeg flytter til Oslo neste helg og er derfor på utkikk etter et bra (og helst billig) treningssenter. Det er lite info om priser på hjemmesidene til Elixia, Sats og co, noen som vet prisene her?

Jeg er ikke student, derfor er Studentidretten uaktuelt, regner med det ikke er så billig å trene som ekstern bruker.

Det jeg er ute etter, er en plass med et forholdsvis godt gruppetreningstilbud, jeg er også glad i å bruke tredemølle og andre kondisjonsmaskiner.

Jeg skal bo i Holmenkollen og jobbe i sentrum, ved Rådhuset, så noe som ikke er så altfor langt unna noe av dette, er å foretrekke.

Noen erfaringer/tips å dele??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Studentidretten er faktisk av de billigste som ekstern bruker også, men du må betale et helt semester av gangen, så det kan bli en veldig høy engangssum :)

Ellers er fitness.xpress billig og veldig populært blitt. Ingen binding, og koster vel 199 kr måneden, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekka ut fitness.express, men ettersom jeg skjønte, har de ikke gruppetimer der? Bare helsestudio/styrkerom? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det visste jeg ikke. Har ikke sjekket de ut selv, bare visste at de var billige. Studentidretten har hvertfall et meget godt gruppetilbud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentidretten har et utrolig godt tilbud!

Jeg trener der som student og får derfor den superbillige studentprisen, men selv med fullpris vil jeg si det er vel verdt pengene. Masse gruppetimer, fine sentre å velge mellom, flinke instruktører, masse kurs du kan melde deg på, svømmebasseng og fine styrketreningsrom. Centrum Athletica i Akersgata var nyoppusset for et par år siden og er kjempeflott! Jeg stortrives på studentidretten og skryter om det til "alle"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse