Gjest Abelone Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ì kveld, fredag, altså? Jeg har!! Deilig. Tidlig kveld, slik at vi rakk Politiagentane..... Har du, eller tror du det blir noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 *titter flørtende på samuraien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Alllllltfor trøt *overser han totalt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Filler'n, det glemte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Isj, har fått puleforbud av gynekologen, har vært til undersøkelse i dag. Dessuten er mannen på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leetah ikke innlogget Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei, har ingen å pule med for tida *hulk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Så langt derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northstar_ Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er riktig nok lørdag i dag, men jeg føler meg litt snytt for fredags hyggen da kjæresten er på ferie... :yy: Northy :yy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2003 #11 Del Skrevet 4. oktober 2003 litt litt? dvs? med deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 litt? dvs? med deg selv? nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg skal ha sex i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei .....noen som melder seg??? hehe - nei huff ...skjerp deg virgo ......... :oops: Med kjærest på reis så er det dårlig med sex for tiden ..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siren Skrevet 4. oktober 2003 #15 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hadde sex "hele" fredagsnatta,og det blir vel pels på knaggen for ham i natt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 4. oktober 2003 #16 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei, guttungen spydde i sengen, og jeg er sylta forkjøla, så jeg la meg til å sove. Koste litt da han kom i seng, men ikke noe .....sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. oktober 2003 #17 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hadde sex "hele" fredagsnatta' date='og det blir vel pels på knaggen for ham i natt også! [/quote'] Hahahha, dødsbra uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #18 Del Skrevet 4. oktober 2003 sex? ka er det for noen ting?, trokke jeg har prøvd det enda jeg gitt og nå er jeg 25 år gammel, snakker om å være skikkelig LOOOOOSER hær asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leetah ikke innlogget Skrevet 4. oktober 2003 #19 Del Skrevet 4. oktober 2003 I kveld også... Hele pakka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. oktober 2003 #20 Del Skrevet 4. oktober 2003 SNART!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå