AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Mulig dumt spørsmål, men! Når jeg var sammen med ex'n så var det veldig mye "kosing" med puppene, de virket da ganske mye større, men etter det ble slutt så virker det ut som de har blitt mindre.. Kan det være tillfelle, eller er det bare noe jeg innbiller meg?
Meridian Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 (endret) Kanskje du har gått ned i vekt? Da blir puppene mindre ... kanskje du har kjærlighetssorg? Jeg har blitt veldig tynn i det siste, og da er puppene mine gått ned i vekt også ... Endret 1. september 2010 av meridian
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 har ikke gått noe ned i vekt, så kan ikke være det.. Kan vell være sant som kim sa at det er selvtilliten, for den gikk betraktlig ned etter det ble slutt..
kim_84 Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 De fleste av oss har det problemet. Man føler seg alltid fin og flott når man er sammen med noen. Dagen man mister den man er glad i, så føler man seg stygg. Det legges også godt merke til på utsiden. Jeg har aldri hatt så mye øyekontakt med jenter som da jeg hadde dame. Etter at det ble slutt, så er det plutselig ingen som ser deg. :\
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Akkurat sånn som jeg hadde det, føltes ut som jeg blei penere med engang jeg ble sammen me han og jeg har aldri hatt så veldig mye med selvtillit men det gjorde susen, men når det blei slutt så når jeg så meg selv i speile kjente jeg nesten ikke igjen personen som stirra tilbake, å alt var som før jeg blei sammen med han. Det er sykt hvor mye en person kan både løfte og knuse selvtilliten til en annen person.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Akkurat sånn som jeg hadde det, føltes ut som jeg blei penere med engang jeg ble sammen me han og jeg har aldri hatt så veldig mye med selvtillit men det gjorde susen, men når det blei slutt så når jeg så meg selv i speile kjente jeg nesten ikke igjen personen som stirra tilbake, å alt var som før jeg blei sammen med han. Det er sykt hvor mye en person kan både løfte og knuse selvtilliten til en annen person.
kim_84 Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Jepp, de aller fleste har det nok sånn.
kim_84 Skrevet 1. september 2010 #12 Skrevet 1. september 2010 Før du vet ordet av det, så har det dukket opp en som er perfekt for deg
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #13 Skrevet 1. september 2010 var det jeg trodde da jeg møtte på han å! Mulig vi forhastet oss litt, neste gang skal jeg være sikker på at det er noe å satse på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå