Gå til innhold

kondom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tilfeldig sex = ja, alltid

kjæreste = nei, aldri

Og der har jeg vel svart for 90% av norges befolkning.

Du ville nok blitt overrasket over tallet på unge folk som dropper kondom ved tilfeldig sex, ONS i fylla ihvertfall.

Men eg og kjæresten bruker ikkje kondom, han "dør" ut før den er på omtrent og eg syns det er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kondom frem til jeg er i et fast partnerforhold og vi begge har testet oss (og selvfølgelig at vi begge er negative for sykdommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker det alltid uansett.

Samme her, uansett om det er tilfeldig sex eller med fast partner. Skulle jeg liksom gi fra meg kontrollen over mulig graviditet, få lurt på meg et barn eller noe? Hahahahaa, no way!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, uansett om det er tilfeldig sex eller med fast partner. Skulle jeg liksom gi fra meg kontrollen over mulig graviditet, få lurt på meg et barn eller noe? Hahahahaa, no way!

du er smart . helt riktig det du sier .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den første kjæresten, kondom og ppiller. (Han hadde en sykdom). Min andre sexpartner(bestekompisen min), hadde sex med han 4-5 ganger, den siste gangen brukte vi ikke kondom, gikk på ppiller. Min nåværende kjæreste: brukte kondom frem til jeg ble testa negativ på klamydia, hadde ingen symptom eller noe men ville bare teste meg, så nå bruker vi, eller jeg bare ppiller. Kondom er stress og ødelegger stemninga, det sa faktisk mamma til meg også :P

Har aldri tilfeldig sex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gift dame på 33 som har brukt kondom siden den tredje fødselen for to år siden. Både mannen min og meg synes det er greit, og kommer nok til å fortsette med kondom til han steriliserer seg. Har kun ligget med to stykker og har brukt kondom i begynnelsen av begge forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Tilfeldig sex, tja ikke vært så flink som jeg burde

Sex med kjæreste, aldri, har spiral

kunne nesten vært meg det der :nei:

men har blitt bedre de siste mnd! teller for noe håper jeg, og har testet meg etter hver gang jeg har hatt en glipp. Vært heldig sålangt og ikke fått noe, men stokk dum da. Skjønner ikke hvordan jeg kan tenke hver gang "vi kjenner jo hverandre godt og han er jo grei!" teller jo ikke en dritt om han ikke har testet seg.... :sukk:

Skal i hvertfall fortsette med kondom fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!

Drar heller på meg buksa og går enn å rulle på en kondom. Det gir meg rett og slett for lite nytelse.

Synd at vi menn ikke har annen prevensjon, for det er litt gambling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...