Gå til innhold

Hyppige toalettbesøk

Fremhevede innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har begynt å drikke mer vann etter anbefaling fra legen, og de siste tre ukene har jeg flydd på toalettet mer eller mindre konstant synes jeg. Merker at jeg får en metthetsfølelse når jeg tar et glass vann eller to, men det hjelper jo ikke det, når jeg må tisse 2-3 ganger hver natt ila. 7-8 timer. Er det vanlig at vann renner rett gjennom? Jeg drikker ikke spesielt mye heller, kanskje 2 liter dagen. Eller er det mye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke drikk noe den siste timen før du legger deg. Da skal du nok klare å komme deg gjennom natta uten å måtte tisse.

Skrevet

Jeg er "vannoholiker" men har jo perioder når jeg drikker mindre enn normalt -når jeg så begynner på igjen så må kroppen venne seg til inntaket og da flyr jeg på do hele tiden. Men det går over! Pass på å få i deg nok fiber sånn at vesken blir fordøyd og ikke bare sklir rett igjennom -da er blir litt av poenget med vesken borte! ;)

Skrevet

Jeg har også det samme problemet med vann. Føler jeg omtrent ikke får gjort noe annet enn å sitte på do :skratte:

Drikker heller ikke når det snart er leggetid, allikevel må jeg opp og tisse kanskje 2-4 ganger etter jeg har lagt meg..

Skrevet

Er vel normalt det om en drikker de anbefalte mengdene væske gjennom dagen. 2-3 gange opp hver natt er ganske vanlig hos meg også det. Jeg kjenner at det hjelper de dagene som jeg svetter mye via trening. Da blir vannbalansen bedre regulert av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...