hegejenta30 Skrevet 14. mai 2011 #781 Skrevet 14. mai 2011 Sitter her med tårer i øya jeg... Tenk, på onsdag skal du bli mamma! Nyt helga og de siste dagene før snittet sammen med mannen! Gled deg til å høre de første skrikene og ikke minst holde frøknene for første gang! Det er en fantastisk opplevelse!
TuttaV Skrevet 14. mai 2011 #782 Skrevet 14. mai 2011 (endret) så spennende!! Ha en riktig fin siste helg sammen bare dere to... tenk det - siste! Endret 14. mai 2011 av TuttaV
Dalmore Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #784 Skrevet 17. mai 2011 Dette tror jeg blir en 17. mai-feiring som jeg kommer til å huske resten av livet! Ikke fordi vi gjør så mye spennende, men fordi det er en helt spesiell følelse å gå rundt og vite at i morgen, i morgen på denne tiden, da er vi tobarnsforeldre! Feiringen er særdeles amputert: vi våknet av korpset som spilte til flaggheising i bakgården, ble liggende i senga og småprate om det som kommer, spiste frokost og har sett på sendingen på TV. Mannen har egentlig alltid sagt at han synes det kunne vært helt ok å bare være hjemme en 17. mai, og i år fikk han viljen sin, gitt! ... ikke helt da, for han kom ikke i mål med alle avslutningene og mailene på jobb i går, så han dro inn i dag for å gjøre klart. Tror ikke det helt har gått opp for han at han ikke skal tilbake på jobb på 12 uker. Kan vel hende han tar en arbeidsdag innimellom i løpet av sommeren, han trengs nok der fra tid til annen, og for meg er det jo ok å øve litt på å være alene med dem etterhvert. Men ikke de første ukene, selvfølgelig! I kveld skal vi kjøre til et vennepar for å hente det siste barnesetet, sånn at absolutt alt er klart for dem. Jeg har småryddet litt i dag, og pakket sykehusbagen på nytt. KS krever vel ikke så mye annerledes enn en vanlig fødsel, men nå kan jeg liksom legge nedi på nytt og tenke meg om enda en gang, siden jeg vet litt mer om hva som skal skje. Jordmoren anbefalte ammeinnlegg, støttestrømper og endel luer til de søte små, kjekke ting alt sammen. Og så pakker jeg ganske mange store truser som går over såret, bedre med litt for mange enn for få. Foreløpig føles det såpass uvirkelig at det er i morgen, så jeg tenker litt på andre ting og klarer liksom ikke helt å ta inn det som skal skje. Kjenner at jeg kan bli litt nervøs og grue meg litt i kveld, og at det kanskje ikke blir så mye søvn i natt. Samtidig føler jeg meg veldig rolig, vi må jo bare møte opp og henge med på det som skjer med oss, vi. ... og så passer jeg på å klappe på magen, jeg kjenner at jeg kommer til å savne den, og hjernen min skjønner visst ikke helt at jeg får noen nye å klappe og kose på.
hegejenta30 Skrevet 17. mai 2011 #785 Skrevet 17. mai 2011 Må være en spesiell dag for dere i dag ja! Den siste som bare dere to. Imorgen er dere en familie på fire! Du må ha masse lykke til med morgendagen! Gled deg masse til å hilse på småfrøknene! Den følelsen av å se mageboeren for første gang er bare helt fantastisk! Gleder meg til å lese oppdatering her imorgen fra Trekkoppfuglen når frøknene er ute!
Mercier Skrevet 17. mai 2011 #786 Skrevet 17. mai 2011 Måtte innom her for å ønske dere lykke til med den store, store dagen i morgen. En australsk venninne sa til meg da vi fikk jenta vår: "welcome to the greatest love". Det var så rørende og passer så utrolig fint på det å bli foreldre, det er virkelig ikke noe som kan måle seg med dette. Så litt på forskudd ønsker jeg dere også velkommen til den største kjærligheten. Håper fødselen blir en flott opplevelse.
Chica Skrevet 17. mai 2011 #787 Skrevet 17. mai 2011 Godt å høre at dere har kost dere idag. Høres litt merkelig ut å vite at imorgen på denne tiden er dere tvillingforeldre, men sånn er det jo med planlagt keisersnitt. Skjønte det ikke helt når jeg var 6 dager på overtid og dro på sykehuset med rier at jeg snart skulle bli mamma en gang jeg Kos dere, og knips maaaaaasse bilder! Og ta imot all den hjelpen dere kan få på sykehuset, ikke vær redd for å mase Godt å få litt avlastning om man ikke får sovet i det hele tatt, eller om man trenger hjelp til alt mulig rart
*lilly* Skrevet 18. mai 2011 #788 Skrevet 18. mai 2011 Lykke til i dag! Tenk, i dag blir dere foreldre Håper du/dere får en fantastisk dag, at alt går etter planen og at formen din er bra etterpå. Og så gleder jeg meg til å høre mer fra deg etterhvert når jentene er ute
jolie Skrevet 18. mai 2011 #790 Skrevet 18. mai 2011 Åååh, tenk: i dag! Lykke til med dagen, Dalmore og mann.
LineGourmet Skrevet 18. mai 2011 #792 Skrevet 18. mai 2011 Du blir dobbeltmamma i dag! Masse masse masse lykke til! :hjerte:
TuttaV Skrevet 18. mai 2011 #793 Skrevet 18. mai 2011 Masse lykkeønskninger til dere i dag! Snart (eller kanskje allerede?) er dere 4!
Ripsy Skrevet 18. mai 2011 #794 Skrevet 18. mai 2011 Oj, her har det skjedd mye spennende. Jeg har hatt en bitteliten kg pause og hadde ikke fått med meg datoen for ks. Håper alt har gått bra med dere alle fire så langt i dag! En ny epoke i livet har startet for alvor nå :babyjente:
Trekkoppfuglen Skrevet 18. mai 2011 #795 Skrevet 18. mai 2011 Følgende melding (med bilde) tikket akkurat inn: "E og H kom til verden klokka 10.06 og 10.08, skrek da de møtte verden, men nå bare sover de! Kjempeflotte jenter, pappaen er stolt som en hane, mens mammaen er mørbanka og lykkelig. Dobbel lykke!" Hurra for to nydelige jenter!!!! Gratulerer masse til dere alle fire! Du har vært så utrolig flink, Dalmore. Nyt dagene med de små, ta imot all hjelp dere kan få og kos dere masse!!!! Jentene er veldig nydelige!!
*lilly* Skrevet 18. mai 2011 #796 Skrevet 18. mai 2011 Hurra og gratulerer så mye til Dalmore og mannen!
Trekkoppfuglen Skrevet 18. mai 2011 #797 Skrevet 18. mai 2011 Nå må hun i hvertfall endre undertittel på dagboka.
Mercier Skrevet 18. mai 2011 #798 Skrevet 18. mai 2011 Hurra og gratulerer med to fantastiske jenter! Håper dere får en fin barseltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå