Gjest Undrast Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hei jeg vurderer å ta silikon på sørlandsparken plastikkirurgi (Kristiansand) Er det noen som har erfaringer derfra? Hvor mange dager tar det før man kan klare å gå på jobb igjen? (kontorarbeid) Vet dere om de har finansiering/lån gjennom de? Eller må man betale alt fra sin konto på operasjonsdagen? på forhånd takk for svar
Gjest du Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Jeg og mange venninner har tatt der! og vi er veldig fornøyde! Jeg har runde proteser! Liker det bra! mens andre foretrekker anatomiske! er 2,5 år siden jeg tok der! Jeg betalte alt på kort så vet ikke om hvordan det er med finansiering! Men du kan jo bare ta en tlf ned å spørre! Jeg har fysisk tungt arbeid og var borte 2 uker fra jobb, men da jeg kom tilbake gjorde jeg minst mulig tunge ting! Skal jo helst ikke trene på 4 uker! Men kontorarbeid så kan du nok tilbake litt før:) hvis du ringer ned vet de svarene for deg vet du! Lykke til!
Gjest du Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Hei! Jeg og mange venninner har tatt der! og vi er veldig fornøyde! Jeg har runde proteser! Liker det bra! mens andre foretrekker anatomiske! er 2,5 år siden jeg tok der! Jeg betalte alt på kort så vet ikke om hvordan det er med finansiering! Men du kan jo bare ta en tlf ned å spørre! Jeg har fysisk tungt arbeid og var borte 2 uker fra jobb, men da jeg kom tilbake gjorde jeg minst mulig tunge ting! Skal jo helst ikke trene på 4 uker! Men kontorarbeid så kan du nok tilbake litt før:) hvis du ringer ned vet de svarene for deg vet du! Lykke til!
Gjest redstar Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Kan jeg spørre hvor mye du tok og hva det kostet?
Gjest jeg Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Hei. Er det noen mer som har erfaringer fra Kristiansand?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå