Gjest Håpende Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Har lest mange tråder her på kvinneguiden nå om andre som tror de har bollemus. De fleste sier da at det er forhøyning av skambenet eller noe, og at det ikke noe å gjøre med. Men, jeg er ei litt kraftig, lubben jente og har alltid trodd jeg har hatt bollemus. Men når jeg leste dette begynte jeg å lure. For hos meg så er det liksom helt mykt. Bare fett og vev liksom. Kjenner ikke noe forhøyet bein. Har jeg bollemus da? Eller er jeg bare lubben der nede også? og at det forsvinner hvis jeg slanker meg?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Har lest mange tråder her på kvinneguiden nå om andre som tror de har bollemus. De fleste sier da at det er forhøyning av skambenet eller noe, og at det ikke noe å gjøre med. Men, jeg er ei litt kraftig, lubben jente og har alltid trodd jeg har hatt bollemus. Men når jeg leste dette begynte jeg å lure. For hos meg så er det liksom helt mykt. Bare fett og vev liksom. Kjenner ikke noe forhøyet bein. Har jeg bollemus da? Eller er jeg bare lubben der nede også? og at det forsvinner hvis jeg slanker meg? Da kan det høres ut som du ikke har bollemus. Jeg er ikke sikker, men bollemus er vel som du sier når skambeinet stikker så ut at når man ligger på ryggen så buler det litt opp..? Jeg vil tro det forsvinner der nede hos deg hvis du blir slankere, siden det ikke er beinet du merker
Avalon Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Jeg er slank, og er også myk der. Kan også legge til at jeg for en stund siden gikk ned mangfoldige kilo, slik at jeg omtrent så ut som en kleshenger. Var da fremdeles myk der. Så, det er nok bollemus du også har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå