Gjest Bekymret Skrevet 1. september 2010 #1 Skrevet 1. september 2010 Hei, i morges opplevde jeg noe svært ubehagelig. Jeg har gått på ppiller en stund, og sluttet med det i helgen fordi det var på tide å ha menstruasjon. Ca 4 dager etter pilleslutt, fikk jeg menstruasjon, som ventet. Først var utfloden veldig rosa og svak (altså i går), men i natt hadde jeg noen fæle smerter i magen. Jeg tenkte ikke noe over det, for det hender jeg har skikkelige menstruasjonssmerter. Det er vanlig for meg. Så våknet jeg og klarte ikke å sove mer. Jeg følte at hele bindet var fullt av blod, så jeg skyndte meg på do og skulle skifte bind. Da oppdaget jeg noe merkelig og litt skremmende. I bindet lå det en hvit/grå/blodig "klump" som hadde en diameter på ca 5 cm. Det var den som hadde kommet ut, ikke blod! Etter den kom ut, kom det masse blod. Hva i all verden kan det være? Jeg kan ikke skjønne hva det er. Det var ikke bare slim heller, det virket nesten som skinn eller noe med en hinne utenpå. For noen uker siden hadde jeg mensensmerter i magen i litt over en uke. Jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre, men jeg bare nevner det. Det så ut som om "hinnen" på den merkelige klumpen hadde revnet eller noe også. Det aller første jeg tenkte på var spontanabort. Det skal sies at jeg har vært litt uforsiktig med pillebruken, men jeg synes det er rart da. Burde jeg ikke sett et foster? Eller er tidlig spontanabort sånn? Kan det ha vært en cyste eller? Jeg er litt skremt akkurat nå og håper på noen gode svar.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Dette høres jo veldig ut som en abort. Siden du også hadde slike smerter og blødde friskt etterpå, styrker det mistanken. For å av-bekrefte det kan du kjøpe deg en graviditetstest. Den vil fremdeles være positiv hvis det var en graviditet.
Gjest Bekymret Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg tok en graviditetstest, og den var negativ. Men jeg leser forskjellige ting. Et sted står det at den skal være negativ om det var en abort og den er fullført, og du skriver noe annet.. Jeg kan ikke skjønne hva det er!? Noen som vet?
Gjest gjest Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Tror det er bedre å bli sett på av gynekolog for det kan være at du har en infeksjon som trenger antibiotika. Syns det er rart at du ikke har kommet på det selv, men velger på spørre på KG...
Avalon Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Det er normalt at all slimhuden i livmoren kommer ut på en gang. Det vil se ut som en blodig klump.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 Jeg tok en graviditetstest, og den var negativ. Men jeg leser forskjellige ting. Et sted står det at den skal være negativ om det var en abort og den er fullført, og du skriver noe annet.. Jeg kan ikke skjønne hva det er!? Noen som vet? HCG vil finnes i kroppen etter en abort og så synke gradvis. Så når du har tatt en test og den var negativ, er det trolig livmorslimhinnen din som har løsnet og ikke en graviditet.
Gjest TS Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Det var ikke en så blodig klump, men mer "skinn". Sikkert ikke noe farlig! Nei, det skal MYE til før jeg går til gynekolog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå