Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og så da; når d haglet og regnet om en annen som verst her på Steinkjer og jeg står ute foran inngangsdøren til KG32 med to tunge bæreposer med mat foran meg. Fortvilet fordi jeg allerede hadde blitt så våt; Dukker d bare opp den flotteste fyr og sender meg `d frekke smil og blunker med de himmelske blå. Jeg svevde heim til leiligheten......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 de fleste menn liker kvinnene våte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Flott at du greier å få tenning før du skal inn i en oppgang med så mange pensjonister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Flott at du greier å få tenning før du skal inn i en oppgang med så mange pensjonister Ingen pensjonister der jeg bor. Bare unge studenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Artig å høre.... Hva gjorde du når du kom inn......?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Artig å høre.... Hva gjorde du når du kom inn......?? Jeg satte maten i kjøleskapet og tok en tur ute på badet for å onanere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Lune Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg satte maten i kjøleskapet og tok en tur ute på badet for å onanere. *host* Du legger jammen ikke to fingre i mellom! :o La Lune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 *host* Du legger jammen ikke to fingre i mellom! :o La Lune Var det ikke nettopp det hun gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Heh. Kanskje det var bedre belysning der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Godt vi får belyst dette temaet såpass godt dahhh...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 Onaner med Sexy Sadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #13 Del Skrevet 7. oktober 2003 Onaner med Sexy Sadie Why not? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 7. oktober 2003 #14 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sexysadie: Hva var det du tente på ved meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #15 Del Skrevet 8. oktober 2003 Sexysadie: Hva var det du tente på ved meg? Var d dæ altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 8. oktober 2003 #16 Del Skrevet 8. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #17 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg synes d bør stå slike typer som ham som smilte til meg på hver ett enda gatehjørnet. D tror jeg hadde piffet opp sexlivet til alle kvinner som treffer på dem... Til opplysning Treffer jeg ham i helgen skal jeg gjøre mitt beste for å score ham. For bare håpe han ikke har dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #18 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det har han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. oktober 2003 #19 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvordan vet du det da; gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArMada Skrevet 11. oktober 2003 #20 Del Skrevet 11. oktober 2003 :D Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå