Luzi Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jeg har fått totaldilla på en musli-muffin de lager på cafeen rett vedsidenav her, og jeg har nå tilbringt endel tid i søkefeltet og google for å finne en oppskrift som kan minne om denne uten hell. Så jeg prøver lykken her for å høre om det er noen som har en oppskrift som kan brukes for det jeg er ute etter:) Det er en litt søt muffin med musli, speltmel og lønnesirup. Ganske kompakt, så jeg tror det er en del musli i. Har prøvd å lage en standard oppskrift for muffins og lagt til musli, men denne falt helt frahverande så noe må jeg ha gjort galt. Noen som kan hjelpe meg med dette?
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 (endret) Fant en som liknet, denne kan du prøve å tilsette 1 ss lønnesirup? Muslimuffins. Endret 1. september 2010 av sunglasses
Luzi Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 (endret) Da var muffinsene ferdig, og jeg ble svært fornøyd med resultatet:) eneste problemet var at jeg ikke hadde brunt sukker, så de ble noe tamme i smaken. (brukte to spiseskjeer vaniljesukker istedetfor, men det satt ikke så mye smak.) Kanskje litt tørket frukt kan hjelpe på søtsmaken istedetfor sukkeret? tror jeg skal prøve det nestegang:) Endret 1. september 2010 av Luzi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå