Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å stille et veldig teit spørsmål,men siden jeg lurer så får jeg bare høres dum ut ;) Det har seg nemlig slik at jeg har gått ned en del i vekt,og skal ned enda mer. Så begynte jeg å lure hva skjer med eventuelle tatoveringer? Altså jeg har en på leggen og en på håndleddet.Er det fare for at de strekker på seg? Jeg vil ikke tro at jeg mister så mye på de stedene,da de er forholdsvis "normale" i forhold til hvor stor jeg er,men likevel. Noen som har noen synspunkter/erfaringer med dette? Vil jo ikke at de skal bli helt rare heller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har tenkt å stille et veldig teit spørsmål,men siden jeg lurer så får jeg bare høres dum ut ;) Det har seg nemlig slik at jeg har gått ned en del i vekt,og skal ned enda mer. Så begynte jeg å lure hva skjer med eventuelle tatoveringer? Altså jeg har en på leggen og en på håndleddet.Er det fare for at de strekker på seg? Jeg vil ikke tro at jeg mister så mye på de stedene,da de er forholdsvis "normale" i forhold til hvor stor jeg er,men likevel. Noen som har noen synspunkter/erfaringer med dette? Vil jo ikke at de skal bli helt rare heller :)

De vil ikke strekke seg når du ikke går OPP i vekt. Men de vil KRYMPE når huden din trekker seg sammen. Rare kan de bli hvis du går drastisk ned og var ekstremt overvektig før..

Men du er kanskje mer oppatt av generell helse enn tattoveringer som kan justeres hos tatto-artist etterpå.

Bare tenk på om du kommer til å gå opp igjen i vekt over tid. De fleste som slanker seg får tilbake vekten de gikk ned over en periode på to til fem år..Og at det tar tid før hud går sammen under/etter stort vekttap. Så la det gå et par år etter at du har stabilisert vekta di før du evnt gjør noe med tattoveringene dine. Vel og merke hvis du var så ekstremt overvektig da du ble tattovert at du vil merke forskjell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...