AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 ADVARSEL! Ekkelt innlegg. Jaaa, det var dette underlivet da. Er ei ung jente som aldri har hatt noen infeksjon av noe salg der nede (ikke såvidt jeg vet i hvert fall. Har kanskje hatt en og annen liten urinveisinfeksjon som har gått over av seg selv, om det er mulig). Men de siste dagene har jeg opplevd noe rart. Jeg har veldig mye utflod! Ikke så innmari gult, mest hvitt tror jeg. Litt klumpete. Eller, mer slimete enn klumpete. Varierer på lukten, noen ganger lukter det ingenting, andre ganger lukter det litt sterkt (ikke direkte vondt. Litt surt kanskje, men ikke sånn at jeg blir uvel liksom). Regner med at det betyr ubalanse der nede? Hva kan jeg gjøre med saken? Takk for alle svar!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hey er du i tennårene, ja da er det normalt. Jeg har opplevd utflod i nesten alle farger, mye, lite, det lukter, men ikke på den måten at det er sopp (som oftest kan man lukte sånn lukt gjennom klærne). I puberteten så skjer det mye. MYE, å da betyr det MYE utflod, å den er så sterk at man kan bleke fargen på trusa med det. Det er skikkelig plagsomt, men når man blir voksen avtar vist utfloden litt, å den er ikke så sterk. Så du slipper å kjøpe så mange nye truser hele tiden Jeg hadde mye av dette selv da jeg var jomfru, så det er ikke pga sex nei. hilsen J 19
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Jeg er 26 og har hatt mye utflod oppigjennom. Sjelden klomper, men mer sånn slimete og hvitt. Jeg har aldri , som jeg vet om, hatt kjønnssykdom, og hvis jeg har hatt ting som f.eks klamydia og sopp så er det vel borte uansett siden jeg har tatt ørten antibiotika over årene pga halsbetennelser etc. Jeg får noen perioder der det kommer mye, andre lite. For meg er det normalt..
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Klamydia forsvinner ikke med antibiotika for halsbetennelse!!!! Det er mange ulike typer antibiotika, bare for urinveisinfeksjon finnes det flere typer ettersom det finnes ulike grunner til infeksjonen.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Har du byttet prevensjonsmiddel nylig?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Klamydia forsvinner ikke med antibiotika for halsbetennelse!!!! Det er mange ulike typer antibiotika, bare for urinveisinfeksjon finnes det flere typer ettersom det finnes ulike grunner til infeksjonen. holdt litt lenge knappen for utropstegn eller?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Klamydia forsvinner ikke med antibiotika for halsbetennelse!!!! Det er mange ulike typer antibiotika, bare for urinveisinfeksjon finnes det flere typer ettersom det finnes ulike grunner til infeksjonen. Dessuten så har jeg fått sånn greie å tisse på mens jeg skulle sjekkes for urinveisinfeksjon hos legen, og dette var en slik som kunne påvise klamydia. Men du trenger da ikke å skrike så mye : )
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Det er ikke uvanlig å få soppinfeksjon av antibiotika. Prøv melkesyrekapsler eller gel først. F.eks vivag eller lactal (tror jeg det heter). Om det ikke hjelper så kan du jo prøve canesten mot soppinfeksjon, det skader ikke. Hjelper ikke det heller så burde du ta en tur til legen.
Gjest gjest's Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Blir rett og slett litt redd med tanke på at det finnes folk som tror at antibiotika mot halsbetennelse kan kurere klamydia. Noen har tydeligvis ikke skjønt alvoret med å teste seg jevnlig for sykdommer
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Blir rett og slett litt redd med tanke på at det finnes folk som tror at antibiotika mot halsbetennelse kan kurere klamydia. Noen har tydeligvis ikke skjønt alvoret med å teste seg jevnlig for sykdommer Jeg har gått på en en antibiotika mot bronkitt som etter som jeg fikk beskjed og også tar klamydia (Doxylin).
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 Takk for svar alle sammen, med eller uten utropstegn Jeg er sikker på at jeg ikke har kjønnssykdom, og for meg er det uvanlig med så mye utflod. Men jeg skal prøve de greiene som noen nevnte opp i her (lactal, etc). Nei, har bare sluttet på pilla. Men det har jeg gjort til og fra i flere år, og har aldri merket noe sånt før. Igjen, takk!! Det er veldig irriterende det her...
Gjest tirill Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 Det med mye utflod sliter jeg selv med, vet ikke alle gangene jeg har gått til legen jeg og sjekket meg. Alt er ok.. egentlig litt kjedelig for jeg hadde ønsket det var noe som kunne fikset det.. Jeg fikk problemer med mye utflod etter jeg fikk sønnen min og han er nå 12 år. Blir ikke bedre med årene heller virker det som . Bytter ut alle trusene min annen vær mnd.. da er de bleket ikke no pent.Jeg må bruke truseinnlegg ellers er jeg fåt gjennom etter en liten stund. Dette er utrulig PLAGSOMT så jeg føler virkelig med deg altså. Håper at bare du slipp og gå i flere år som meg.
Gjest gjest's Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Jeg har gått på en en antibiotika mot bronkitt som etter som jeg fikk beskjed og også tar klamydia (Doxylin). Greit nok det, men man lar da ikke vær å teste seg uansett og Doxylin er bare en av utallige kurer man kan få, avhengig av hva man feiler. Nå har jeg netopp gått på antibiotika så hvis min gyn lege tar kontakt pga jeg har fått klamydia eller noe annet så trenger jeg ikke ta noe for det??? Til TS, er helt normalt å streve med utfloden. Du får god hjelp på apoteket, hvis ikke det virker ville jeg tatt en gyn us for å utelukke at det er noe galt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå