Gjest Hulderjenta Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 ...noen som har hatt dette?? Kjenner noen som har hatt...? Hvis det er det er noen som har erfaringer i forhold til dette, kan dere fortelle litt? Jeg har mest sannsynlig den diagnosen.. Vet en del, og det er ikke noe problem og slå opp og lese mer, så det jeg ønsker er å få høre personlige erfaringer fra andre som har/har hatt ryggmargsbetennelse. Send gjerne PM hvis det er best for deg! *Takker*
Gjest oygutt Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Hei Eg er ein mann 32 år som no akkurat holder på med behandling av ryggmarsbetennelse,og er fortiden nesten fri for symtomer.Det begynte i mars med ømhet i beina ogt sviktende blærefunksjn.Etter behandling på sykhuset i mars fikk eg ein nedtrappingskur som varte i 14 dager.Følte meg heilt frisk i nyaktik ei uke da symtomene begynte i gjen,men legene på komunelegekontoret tok ikkje det på alvår så det ente med at eg blei lakt inn igjen heilt lam fra navlen og ned.Så det blei et opphold på sykehus i 7 uker og 4 uker på rehablitering
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå