Gå til innhold

Gaddafi driver utpressing av Europa

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi meg 5 milliarder euro, ellers blir dere oversvømmet av uvitende afrikanere.Hadde han sagt det på 80-tallet, så kunne vi kanskje gjort en deal. Men nå er det jo for seint.

Skrevet

Lurer på hvordan Gaddafi tenker å bruke pengene.

Fortsette opplegget med betale befolkningen i fattige, afrikanske land for å lese boka hans? Kjøpe nytt telt? Nytt "afrikansk dame" inspirert outfit?

Skrevet

Det er usikkert hvor mye ikke-vestlig innvandring koster Norge, fordi politikerne holder tallene skjult. Men danske beregninger tyder på at ikke-vestlig innvandring til Norge koster MINIMUM 50 milliarder kroner i året.

5 milliarder euro for å stanse innvandringen er derfor dritbillig. Det er ikke mer enn ca. 40 milliarder kroner. Norge kunne betale hele regningen alene og enda gå overskudd på det.

Skrevet

Det er usikkert hvor mye ikke-vestlig innvandring koster Norge, fordi politikerne holder tallene skjult. Men danske beregninger tyder på at ikke-vestlig innvandring til Norge koster MINIMUM 50 milliarder kroner i året.

5 milliarder euro for å stanse innvandringen er derfor dritbillig. Det er ikke mer enn ca. 40 milliarder kroner. Norge kunne betale hele regningen alene og enda gå overskudd på det.

Jeg antar at Gaddafi kun snakker om å sperre inne libanesere, ikke alle andre, så hvor mye kan vi anta at libanesiske innvandrere koster oss?

Skrevet

Jeg antar at Gaddafi kun snakker om å sperre inne libanesere, ikke alle andre, så hvor mye kan vi anta at libanesiske innvandrere koster oss?

Libansere? Må man innom Libya for å komme fra Libanon til Europa?

• 3 uker senere...
Skrevet

Libansere? Må man innom Libya for å komme fra Libanon til Europa?

My bad, og jeg orker ikke rette det opp. Jeg antar også at du skjønte hva jeg mente, eller?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jaja, og da var libyske spioner arrestert i Tyskland, mistenkt for å følge med på eksil-libyere i vest-europa. At regimet sender ut agenter, f. eks som asylsøkere til vestlige land, for å følge med på politiske flyktninger og opposisjonelle eksillibyere har vært kjent lenge i det libyske miljøet, så det er egentlig ikke en bombe. Men dette bør være enda indikasjon på at dette er en mann og et regime som Europa bør holde seg for god til å gjøre forretninger med.

Skrevet

Jaja, og da var libyske spioner arrestert i Tyskland, mistenkt for å følge med på eksil-libyere i vest-europa. At regimet sender ut agenter, f. eks som asylsøkere til vestlige land, for å følge med på politiske flyktninger og opposisjonelle eksillibyere har vært kjent lenge i det libyske miljøet, så det er egentlig ikke en bombe. Men dette bør være enda indikasjon på at dette er en mann og et regime som Europa bør holde seg for god til å gjøre forretninger med.

?

Skrevet

Synes Europa må ha dårlig hukommelse når det gjelder Libya. De kan sprenge fly i luften (Lockerby) og plassere bomber i Tyskland. True Sveits. Og så skal vi nå alle være venner. Penger rår verden sier jeg.

Skrevet (endret)

Spioner?

Ja? Eller "hemmelige agenter for et lands etterretningstjeneste"?

Endret av Vampen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...