Gjest T Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 http://www.dagbladet.no/2010/08/31/nyheter/utenriks/innvandring/libya/13190773/ 5 milliard Euro er virkelig mye. Trist for Libya som fortsatt har Gaddafi som leder.
Larsern Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 http://www.dagbladet.no/2010/08/31/nyheter/utenriks/innvandring/libya/13190773/ 5 milliard Euro er virkelig mye. Trist for Libya som fortsatt har Gaddafi som leder. Lurer på hvordan Gaddafi tenker å bruke pengene.
Mann 42 Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Gi meg 5 milliarder euro, ellers blir dere oversvømmet av uvitende afrikanere.Hadde han sagt det på 80-tallet, så kunne vi kanskje gjort en deal. Men nå er det jo for seint.
Gjest Vampen Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Lurer på hvordan Gaddafi tenker å bruke pengene. Fortsette opplegget med betale befolkningen i fattige, afrikanske land for å lese boka hans? Kjøpe nytt telt? Nytt "afrikansk dame" inspirert outfit?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Lurer på hvordan Gaddafi tenker å bruke pengene. Kanskje til dette : http://www.aftenposten.no/okonomi/utland/article3791026.ece
Gjest Marion Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Det er usikkert hvor mye ikke-vestlig innvandring koster Norge, fordi politikerne holder tallene skjult. Men danske beregninger tyder på at ikke-vestlig innvandring til Norge koster MINIMUM 50 milliarder kroner i året. 5 milliarder euro for å stanse innvandringen er derfor dritbillig. Det er ikke mer enn ca. 40 milliarder kroner. Norge kunne betale hele regningen alene og enda gå overskudd på det.
Larsern Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 Det er usikkert hvor mye ikke-vestlig innvandring koster Norge, fordi politikerne holder tallene skjult. Men danske beregninger tyder på at ikke-vestlig innvandring til Norge koster MINIMUM 50 milliarder kroner i året. 5 milliarder euro for å stanse innvandringen er derfor dritbillig. Det er ikke mer enn ca. 40 milliarder kroner. Norge kunne betale hele regningen alene og enda gå overskudd på det. Jeg antar at Gaddafi kun snakker om å sperre inne libanesere, ikke alle andre, så hvor mye kan vi anta at libanesiske innvandrere koster oss?
Gjest Vampen Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Jeg antar at Gaddafi kun snakker om å sperre inne libanesere, ikke alle andre, så hvor mye kan vi anta at libanesiske innvandrere koster oss? Libansere? Må man innom Libya for å komme fra Libanon til Europa?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Tror Europa ville tjene på å betale.
Larsern Skrevet 17. september 2010 #10 Skrevet 17. september 2010 Libansere? Må man innom Libya for å komme fra Libanon til Europa? My bad, og jeg orker ikke rette det opp. Jeg antar også at du skjønte hva jeg mente, eller?
Gjest Vampen Skrevet 29. september 2010 #11 Skrevet 29. september 2010 Jaja, og da var libyske spioner arrestert i Tyskland, mistenkt for å følge med på eksil-libyere i vest-europa. At regimet sender ut agenter, f. eks som asylsøkere til vestlige land, for å følge med på politiske flyktninger og opposisjonelle eksillibyere har vært kjent lenge i det libyske miljøet, så det er egentlig ikke en bombe. Men dette bør være enda indikasjon på at dette er en mann og et regime som Europa bør holde seg for god til å gjøre forretninger med.
Larsern Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Jaja, og da var libyske spioner arrestert i Tyskland, mistenkt for å følge med på eksil-libyere i vest-europa. At regimet sender ut agenter, f. eks som asylsøkere til vestlige land, for å følge med på politiske flyktninger og opposisjonelle eksillibyere har vært kjent lenge i det libyske miljøet, så det er egentlig ikke en bombe. Men dette bør være enda indikasjon på at dette er en mann og et regime som Europa bør holde seg for god til å gjøre forretninger med. ?
Gjest Lea Skrevet 30. september 2010 #13 Skrevet 30. september 2010 Synes Europa må ha dårlig hukommelse når det gjelder Libya. De kan sprenge fly i luften (Lockerby) og plassere bomber i Tyskland. True Sveits. Og så skal vi nå alle være venner. Penger rår verden sier jeg.
Gjest Vampen Skrevet 1. oktober 2010 #16 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Spioner? Ja? Eller "hemmelige agenter for et lands etterretningstjeneste"? Endret 1. oktober 2010 av Vampen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå