Gå til innhold

Hva foretrekker du å reise med

fr  

19 stemmer

1. 1. ojrgojwi

• Bil
      5
    • Fly
      4
    • Båt
      1
    • Tog
      7
    • Trikk
      0
    • Sykkel
      0
    • Helikopter
      0
    • Buss
      1
    • Annet
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva foretrekker du og reise med. Det er pollen

jeg foretrekker Tog

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker fly, men liker også tog, buss, t-bane og trikk. Kommer selvsagt helt an på hvor jeg skal hen i verden.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Liker ikke å fly, med bil stopper jeg på annehver stasjon og bruker unødvendig mye penger, buss er ubehagelig å sitte på i lengden, trikk???, båt kun når det er eneste alternativet...

Jo, foretrekker tog hvis det går tog dit jeg skal. Gode seter, kan gå en "tur" underveis og ellers sitte med musikk på ørene og nyyyyte den fantastiske naturen vi har (og samtidig vite at det er miljøvennlig).

Skrevet (endret)

Seilbåt :kaffekopp:

Uprøvd luksus...

På vinterstid tar jeg buss. Ellers liker jeg sykkel best, veldig stor frihet og enkelt fremkomstmiddel spør du meg. Men ikke til en annen by rett og slett. Som regel tog, buss eller bil om jeg skal langt.

Endret av AnneBonny
Skrevet

Fly :)

Skrevet

Liker virkelig ikke å fly. har ikke flyskrekk, men er så utrolig plaga med ørevondt under letting og landing. Hører ikke skikkelig på et par uker etter en flytur om det virkelig er ille. En periode på nesten 3 år var jeg relativt ofte på tur mellom sunnmøre og trøndelag. Da gikk det i buss i stede for fly, selv om bussen tok mye lenger tid enn fly.

Har lyst til å ta tog mye mer enn jeg har hatt mulighet til. Det går ikke tog hit jeg bor, må først busse 2-4 timer er det vel nå. Da er fly mer praktisk.

Men som tidligere nevnt i tråden, det kommer an på destinasjon.

Skrevet (endret)

Det kommer an på hvor jeg skal, men jeg er glad i bilturer.

Endret av Het Potet
Skrevet

Det kommer veldig an på. Elsker å reise med alle transportmidler!

Skrevet

Kommer an på hvor jeg skal. Skal jeg langt avsted foretrekker jeg fly, skal jeg bare på en liten reise foretrekker jeg bil. :)

Skrevet

fly, for da veit jeg at jeg skal skikkelig langt :popcorn:

Skrevet

Det kommer helt an på hvor jeg skal, men er mest glad i fly og bil. Elsker faktisk bilturer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...