AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg tok min siste Diane p pille for to uker siden, etter å ha gått på disse i 13 år. Har ikke opplevd noen bivirkninger av pillene - slutter bare fordi jeg ikke har lyst til å gå på hormenene lengre nå som jeg har bikket 31 år. Har lest om alle fordelene ved å slutte på p piller, men jeg opplever foreløpig det motsatte. Har alltid vært i stabilt godt humør og aldri hatt pms plager. Nå har jeg blødd siden jeg fikk "mensen" som vanlig etter siste pille og helt frem til nå, i tilegg føler jeg meg deprimert på en måte jeg ikke har opplevd før, jeg er sur og sint uten grunn og jeg har konstant en tung følelse i hodet, med hodepine som kommer og går. Hvor lenge kan jeg forvente at dette skal fortsette? Har ingen planer om barn nå, så om dette skal fortsette vurderer jeg å starte på pillen igjen selv om jeg egentlig ikke ønsker det. Er gjerne mer tålmodig dersom dette er noe som går over - og ikke er det "vanlige meg" uten pillen.... Takker for erfaringer andre kan dele med meg om dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå