Gå til innhold

Pistrete hår.

Fremhevede innlegg

Gjest Jeg gir f..
Skrevet

Jeg har startet en kur som skal hjelpe meg å få tilbake ALLT håret mitt, håper jeg da. Føler meg litt desperat men dette er egentlig ingenting mot å legge inn plast i puppene ( det gjør jeg bare ikke! ) uten at det forsåvidt har noe med saken å gjøre :wink: .

Denne kuren ser seriøs ut og ikke minst ufarlig, kuren heter thymuskin og er laget i Tyskland av bl.a kreftspesialister.

Til sommern blir det mindre hattebruk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med kuren :D

Lurer på om dette er en kur som alle kan bruke? og da mener jeg de som har tynt hår også :forvirra: :D

Smilla1

Skrevet
Lykke til med kuren :D

Lurer på om dette er en kur som alle kan bruke? og da mener jeg de som har tynt hår også :forvirra: :D

Smilla1

I så fall ville jeg spurt legen min først hva hun mente om saken.

Jeg har forøvrig hørt mye skryt om Thymuskin og håper du blir godt fornøyd til sommeren, Jeg gir f...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Jeg gir f..

Det er alltid en balansegang mellom å være skeptisk med rette og super naiv. Ofte er det slik at man får en god eller dårlig følelse for noe. Dette er basert på en total konklusjon som danner seg etter at man har vurdert masse informasjon. Den følelsen skal man lytte til.

Om du har lest om Thymuskin som skal hjelpe din mor mot hårtap, så legg vekt på at produktet har dokumentasjon som virker troverdig. Det er ofte lett å se forskjell på fabrikerte "bevis" og omfattende klinisk dokumentasjon som har henvisning til kilder som kan etterprøves.

Jeg har tittet litt på siden og om thymuskin på nettet og slik jeg kan vurdere det, virker det seriøst nok.

Husk at verden går fremover, men også kjeltringene følger med i tiden..

:blunke:

Skrevet

Jeg har hår nok, men det er så dødt og bare henger der, burde farget det igjen, men tror kanskje det har godt av å få litt fred en stund. Kan noen fortelle litt om dette medikamentet, er det et naturprodukt eller?? Håper noen kan svare, for det høres interessant ut... :wink:

Skrevet

Slik jeg forstår det er Thymuskin en kur som normaliserer og styrker cellefunksjonen, i dette tilfellet hårcellene. Dette fører til at man får en bra hodebunn samt at hårfolliklene hjelpes tilbake til en optimal tilstand. De fleste får dårligere kvalitet på håret etterhvert som alderen tynger, men thymuskin er ment å tilføre et hormon fra thymuskjertelen (som vi alle har) som er med å styrke immunforsvaret vårt. Denne kjertelen fungerer dårligere jo eldre vi blir og derfor endrer kvaliteten på håret seg.

Det ser også ut til at dette er årsaken til at kuren er helt fri for negative bivirkninger, her tukles det ikke med naturen men heller litt gjødsling og hjelp som alle kan trenge av og til..

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...