Gå til innhold

Misbruk av spalteplass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg så grenseløst at disse to får spalteplass for catfighten sin.

http://www.dagbladet.no/2010/08/30/kultur/kunst/krangel/13180435/

Dette er som om lappeskrivingen og mobbe-sms'ene til to fjortisjenter skulle vært hovedoppslaget i Dagbladet. Og så presterer de attpåtil å legge denne "nyheten" under kategorien kunst.... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er helt ustyrtelig morsomt at noen kødder litt med frøken Aulie, det er jo ikke som om hun ikke fortjener det.

Ellers synes jeg det er helt ok at spalteplass blir viet saker som denne, blir veldig tungt å bare lese om alt det forferdelige som skjer i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt ustyrtelig morsomt at noen kødder litt med frøken Aulie, det er jo ikke som om hun ikke fortjener det.

Ellers synes jeg det er helt ok at spalteplass blir viet saker som denne, blir veldig tungt å bare lese om alt det forferdelige som skjer i verden.

Man trenger jo slett ikke skrive om bare det forferdelige som skjer, men et visst nivå kan man jo likevel prøve å opprettholde. Kan tenke meg ganske mange saker med mer underholdningsverdi enn akkurat dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig lei av denne oppmerksomhetshungrige damen, men vi har nok ikke sett det siste verken fra, eller av henne. Det er jo kjempekjedelige greier som hun representerer.

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...