steikebanan Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Hei fikk et innfall om at jeg ville bake noe digg, men er usikker på hva. Kan noen anbefale en lettvint kakeoppskrift som de har veldig lyst til å dele med meg? Må også legge til at bakekunnskapene mine ikke er de beste, så ikke noe alt for avansert.
Rødtoppen86 Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jeg foreslo skuffekake en gang, men det var visst ikke så populært siden den er så "enkel" hehe Jeg synes den er kjempegod ihvertfall og du finner oppskriften her: http://detsoteliv.no/ og så søker du på skuffekake. Jeg halverer oppskriften og har den i en liten langpanne
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Kjøp sånn kakeblanding hvor man bare trenger å tilsette olje/vann. Enkelt, greit og ganske godt.
dobby Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Det kjem sjølvsagt an på kva slags kake du har lyst på, men her er nokre raske og enkle oppskrifter: - Vaniljekake (også veldig god med epler på) - God og saftig sjokoladekake - Smuldrepai med epler - Nydeleg krydderkake (det fungerer også med appelsinmarmelade i staden for eplemos) - Muffins er jo alltid ein slager... Elles kan du jo leite på detsoteliv.no, der er det fullt av dei lekraste kaker! Lykke til!
steikebanan Skrevet 30. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2010 Takk for tipset av skuffekaken, den så veldig god ut Tror nok jeg prøver den! Haha ja det går også an å gjøre det enda mer lettvint ved å kjøpe ferdig blading, men denne gangen går jeg for noe litt hjemmelaget :gjeiper: Men må innrømme at Toro brownies slår aldri feil!
steikebanan Skrevet 30. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2010 tusen takk til deg også Dobby Tar gjerne imot flere forslag i tilfelle jeg får lyst til å bake flere ganger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå