Gå til innhold

En real bannetråd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør plass til meg for jeg er forbanna!!!!

Hælvetes faas horefitte brenn i hælvete ditt ussl menneskekrek!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i godt humør i dag?!?

*da kommer jeg inn på nytt*

bortskjemtejæveldrittungesomaldriskulleværtiminslektågudsomjeghaterdegogdittnavnidagønskerdegmangedårligedageritidenframover

Hmmm. Er dette et banneord tro?

*roper:* Tex??? Godkjent??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno problem!!

Jeg er nestemann:

Helvetesjævlaforbannededrittfirmasomikkeeristandtilåretteoppetlite(!)gulvengang,skulleværtkastaidassogtrektnedsjuogførtiganger!!!!!

Bannebannebannebannebannebannebannebanne!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HælvetesdrittfolksomikkekangjøresomTex&Tittivilogønskerviharalltidrettogkanmestogvetaltikkekøddmedossvirulerogharfullstendigkongedømmeviganderallesomkøddermedossogtrekkerdemnedido147ganger!!!

Faan så vanskelig å skrive uten mellomrom!

Jeg måtte fram med rettetasten maaange ganger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jegskalhengedereoppetterøyelokkaogtvingederetilåblunkederesatansjævleravnoenidiotiskebyggedudermåttederebrenneihetestehelvete!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen til Magdalena:

Er alltid på et gutteforum, og der får jeg ikke lov, så takk til dere! :D

here goes: Dævenhanrøkktykjeinsstinnifettsøkkhælvetesgrønnsatantrøkkfettleppainnigranskauenjæveljævejæveljævelsatan!!!!!!!!

puh.....

det var digg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg selv:

Dritunge-inn til helvete, og ut av fæn, i ræva til jævlinger med pikk i ræva som bare fæns dritt!!!!!!

sånn...

unnskyld.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bannebannebannebannebannebannebannebanne!!!!!

Aboslutt en av mine favoritter så langt i denne tråden. Enkelt og greit likssom! :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidobbeltjævligehelvetesenreprenørfaenskapidiotersomfaenmegklareråloveatvifårflytteinnigjenpåsistfredagmensomforfaenikkeharklartålagedenyegølvarettesådemmåfaenmegtaoppigjenheledrittenogleggepånyttsånnatviikkefårflyttehjempåendaenjævlauke!!!!!!

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HælvetesjævlaadvokatfaansomikkekangjørejobbebsinhaterudugeligefolksomikkeskullegjortannetenåsitteikassapåbutikkforaltanneterforvanskeligfordenpersonenhaterallesomkvittrergodmorgenenmandagsmorgenDENERALDRIGODpåmandageruansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetesallesomikkekanklareågjørejobbensinforbannededrittsekkerskullealdriværtsluppetutavfengsletfordetmåjoværederdemskulleboddidiotfaenskapersomikkeengangklareråhelleutenjævlastøpemasseutenåfådetendaskjeivereenndetvariutgangspunkltetdeskullebrentisvartestehelveteeeeeee!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllemedbøtteogstøpemassekansendepåIQkursforålæreåbrukevaterpånyttDENBOBLASKALVÆREIVATERDINIDIOT!!!!!Advokaterskalpåtidsfristkursålæreat1århar12månderikke17!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...