Gjest Tex Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 En real bannetråd for de med litt spesielle behov.... Meg først: Faen i helvete!!!!!
Titti72 Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Gjør plass til meg for jeg er forbanna!!!! Hælvetes faas horefitte brenn i hælvete ditt ussl menneskekrek!!!!!!
Titti72 Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Alle i godt humør i dag?!? *da kommer jeg inn på nytt* bortskjemtejæveldrittungesomaldriskulleværtiminslektågudsomjeghaterdegogdittnavnidagønskerdegmangedårligedageritidenframover Hmmm. Er dette et banneord tro? *roper:* Tex??? Godkjent??
Gjest Tex Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Ikkeno problem!! Jeg er nestemann: Helvetesjævlaforbannededrittfirmasomikkeeristandtilåretteoppetlite(!)gulvengang,skulleværtkastaidassogtrektnedsjuogførtiganger!!!!! Bannebannebannebannebannebannebannebanne!!!!!
Titti72 Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 HælvetesdrittfolksomikkekangjøresomTex&Tittivilogønskerviharalltidrettogkanmestogvetaltikkekøddmedossvirulerogharfullstendigkongedømmeviganderallesomkøddermedossogtrekkerdemnedido147ganger!!! Faan så vanskelig å skrive uten mellomrom! Jeg måtte fram med rettetasten maaange ganger.
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #6 Skrevet 3. oktober 2003 jævlaforbannadehelveteshomlepungderduerdin forgrømmadehestkukvinglefitteforbannadeidioterdetduer
Gjest Tex Skrevet 3. oktober 2003 #9 Skrevet 3. oktober 2003 Jegskalhengedereoppetterøyelokkaogtvingederetilåblunkederesatansjævleravnoenidiotiskebyggedudermåttederebrenneihetestehelvete!!!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #11 Skrevet 3. oktober 2003 JA, BARE SÅ DU VET DET!!!!!!!!! Klarer ikke mer
Væren Skrevet 3. oktober 2003 #12 Skrevet 3. oktober 2003 FY SØREN FOR NOE DRITT!!! :evil: Den satt, tenker jeg...
Magdalena Skrevet 3. oktober 2003 #13 Skrevet 3. oktober 2003 Typen til Magdalena: Er alltid på et gutteforum, og der får jeg ikke lov, så takk til dere! :D here goes: Dævenhanrøkktykjeinsstinnifettsøkkhælvetesgrønnsatantrøkkfettleppainnigranskauenjæveljævejæveljævelsatan!!!!!!!! puh..... det var digg.. :D
Magdalena Skrevet 3. oktober 2003 #14 Skrevet 3. oktober 2003 Meg selv: Dritunge-inn til helvete, og ut av fæn, i ræva til jævlinger med pikk i ræva som bare fæns dritt!!!!!! sånn... unnskyld.... :oops:
Malou Skrevet 3. oktober 2003 #15 Skrevet 3. oktober 2003 Bannebannebannebannebannebannebannebanne!!!!! Aboslutt en av mine favoritter så langt i denne tråden. Enkelt og greit likssom! Jennifer
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #16 Skrevet 6. oktober 2003 Tidobbeltjævligehelvetesenreprenørfaenskapidiotersomfaenmegklareråloveatvifårflytteinnigjenpåsistfredagmensomforfaenikkeharklartålagedenyegølvarettesådemmåfaenmegtaoppigjenheledrittenogleggepånyttsånnatviikkefårflyttehjempåendaenjævlauke!!!!!!
Titti72 Skrevet 6. oktober 2003 #17 Skrevet 6. oktober 2003 HælvetesjævlaadvokatfaansomikkekangjørejobbebsinhaterudugeligefolksomikkeskullegjortannetenåsitteikassapåbutikkforaltanneterforvanskeligfordenpersonenhaterallesomkvittrergodmorgenenmandagsmorgenDENERALDRIGODpåmandageruansett!!!
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #18 Skrevet 6. oktober 2003 Helvetesallesomikkekanklareågjørejobbensinforbannededrittsekkerskullealdriværtsluppetutavfengsletfordetmåjoværederdemskulleboddidiotfaenskapersomikkeengangklareråhelleutenjævlastøpemasseutenåfådetendaskjeivereenndetvariutgangspunkltetdeskullebrentisvartestehelveteeeeeee!!!!!
Titti72 Skrevet 6. oktober 2003 #19 Skrevet 6. oktober 2003 AllemedbøtteogstøpemassekansendepåIQkursforålæreåbrukevaterpånyttDENBOBLASKALVÆREIVATERDINIDIOT!!!!!Advokaterskalpåtidsfristkursålæreat1århar12månderikke17!!!
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #20 Skrevet 6. oktober 2003 Advokatjævler!!!! Ikke bøll med venninda mi!!!! Helvetes faenskap!!!! Og ikke med meg heller !!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå