Gå til innhold

Selskapslokale i Oslo/Bærum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi meg tips om selskapslokale i Oslo/Bærum. Helst hvor man kan stå for mat og drikke selv, i hvert fall mat....:)

Skrevet

Det kommer jo litt an på hva slaøgs type lokale du er ute etter, men her er noen tips du kan sjekke ut, vet du kan ha med mat og drikke på noen, drikke på andre.

Slottet på Stabekk/Bekkestua - her kan du iallefall ha med drikke selv, mat tror jeg kanskje må bestilles fra Annerledes men er ikke sikker. Veldig koselig bryllupssted

Fossekallen på Lysaker, kunne iallefall før ha med drikke selv, mat vet jeg ikke.

Øverland Gård

Klubbhuset på Kalvøya

Roklubben på Bygdøy

ellers så er det mulig å leie kantiner eller rom på flere av de store bedriftene, men det er jo ikke i utgangspunktet selskapslokaler.

Skrevet

Hvor mange gjester tenker du å ha?

Den gamle kinoen på Stabekk er en mulighet. Der må du ordne alt selv, men de har kjøkken som kan holde mat varmt.

Øverland gård skal muligens pusse opp så de tar ikke bestillinger for neste år ennå.

Bærum seilforening på Høvik er et nydelig sted, men har ikke plass til veldig store fester.

Skrevet

Takk for tips! :)

Er som sagt mest interessert i steder hvor man kan ha med drikke selv, og evt mat. Vi blir ca 50 gjester. Har sjekket ut Disen gård, Nordre Skøyen hovedgård, Villa Lilleborg og Slottet på nettet- skal få tatt en titt på disse stedene :)

Noen som har hatt bryllup noen av disse stedene? Erfaring?:)

Ellers tar jeg i mot tips om andre steder med takk :)

Skrevet

Vi hadde bryllupet vårt på slottet og var kjempefornøyd med det. Vi var ca 60 stk. Spiste i annen etasje og hadde resten nede. Gjestene var ute mens de ventet på at vi var hos fotografen. Vi bestilte mat fra Annerledes og hadde med drikke selv. Annerledes kom med en kjøreplan som ble kjempebra. Det eneste negative er at det er litt lite plasser i salongen, og sofaene er litt vonde å sitte i.

Skrevet

Vi skal holde bryllupet vårt på Drengsrud Gård i Asker. Flotte lokaler, men man kan kun ha med drikke selv, når det gjelder mat velger man mellom to forskjellige cateringselskaper. Kjempehyggelige ansatte. Det begynner allerede å bli fullt så det kan være greit å være raskt ute.

http://drengsrudgard.no/

Lykke til med letingen!

Skrevet

Noen som kan gi meg tips om selskapslokale i Oslo/Bærum. Helst hvor man kan stå for mat og drikke selv, i hvert fall mat....:)

Her er en grei link du kan søke etter lokaler på. Håper det er til hjelp!

http://www.bryllupslokaler.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...