Gå til innhold

Sofapynteputeproblem, finner ikke sånn jeg vil ha!


Zzyzx

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sofapynteputer! Men ingen steder finner jeg noe som oppfyller kravene mine...

Jeg trenger noen med litt størrelse på, gjerne større enn 50x50. Og viktigst av alt, de må ha stuffing som er litt hard, ikke sånn syntetisk fløff som Ikea-puter og alt mulig har. De skal nemlig brukes mer enn de skal være til pynt, og jeg har ikke lyst til å sitte/ligge med skarp armlenkant i ryggen/nakken.

De bør også være noenlunde nøytrale i fargen, svart, visse varianter av grønt og kanskje en eller annen mørk lillafarge. Og så lite mønster og dingeldangel som mulig.

Har noen sett noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Jeg kjøpte mine grønne sofapynteputer på Skeidar for et års tid siden. De er ca 50x50 og fylt med fjær. Dermed er de faste og tåler sofahvil hver eneste dag :) Eneste ulepmpe er at det kommer ut en fjær i ny og ne. Husker dessverre ikke merkenavnet nå.

Hvis du ikke er fremmed for å sy putetrekk selv, så har Hansen & Dysvik fjærputer i str 60x60 og 70x70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg har egentlig ikke tenkt på at møbelbutikker kanskje har sånt, jeg har sett på Princess og sånne steder.

Tror jeg tar en tur på Skeidar en av dagene for å se. Living blir litt langt unna. Bolia har, men jeg vet ikke om jeg orker å betale så mye for puter som de skal ha, kontoen min er allerede ganske flat etter flytting og påfølgende innkjøp av alt mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Lykke til! Håper du finner noe som passer. "Min" lokale Skeidar har i alle fall hatt relativt godt utvalg av pynteputer, både nøytrale og litt mer bling-puter. Er du riktig heldig har de bra puter på tilbud også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Skeidar og Bohus har godt utvalg i pynteputer - og jeg elsker de ensfargede putene deres i lin og silke. Begge variantene er 50 x 50 og finnes i et utall farger! De er fylt med fjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...