Lmsk Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg tok siste p-pillen på onsdag, men jeg fikk ikke mensen før på lørdagsmorgenen. Det jeg lurer på er at kan jeg begynne på nytt brett nå på onsdag? eller må jeg vente til lørdag?
Rødtoppen86 Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Jeg får ofte ikke mensen før to-tre dager etter at jeg har stoppet med pillen, men jeg begynner alltid med ny pille 1 uke etter at jeg stoppet uansett om mensen er ferdig eller ikke. Kommer gjerne litt blod 1-2 dager etter at jeg starter på nytt brett, men det er bare litt og så gir det seg
Lmsk Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Takk for svar Vil gjerne bli kvitt mensen før fredag for da kommer kjæresten min som har vært borte i 2 uker
Rødtoppen86 Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Åhh, det skjønner jeg godt. Du skulle egentlig bare hoppet over mensen så hadde du kanskje sluppet å være nervøs for å få det når kjæresten kommer. Ser ihvertfall ut som du blir ferdig med mensen siden du fikk den på lørdagen da
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Du må ikke vente til lørdag nei, for da går det mer enn en uke uten piller, og da er du ikke beskyttet... Regner med du ikke ønsker bolle i ovnen siden du går på pillene :gjeiper:
Lmsk Skrevet 29. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2010 Det er bare at jeg ikke har hatt mensen på 3-4 måneder, så han ville at jeg skulle ha det nå så han var borte. Men han bryr seg ikke om at jeg har mensen, vi har sex da også, bare jeg føler meg mye bedre i senga om jeg ikke har det...
Gjest Blubberella Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Du må aldri ta lengre pillefri enn ei uke, uansett når mensen starter og slutter. Da er du ikke lenger sikker og må bruke kondom i tillegg. Det er helt normalt at man ikke er helt ferdig å blø når første pille på neste brett skal tas. Jeg begynner ikke å blø før nesten fire dager etter at jeg tar pillefri, og blør dermed opptil 3-4 dager etter nytt påbegynt brett. Helt normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå