Gå til innhold

Er du en gnier?


bippbipp

Anbefalte innlegg

......................................TESTEN...............

Gjerrig er du ikke, heller raus både mot deg selv og andre. Fint, så lenge du har penger, men de tar kanskje slutt i blant? Pass på så gnierne blant oss ikke utnytter rausheten din!

http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=38

Hehe(*)pengene-finner-alltid-veien-selv-tror-de-rømmer-fra-meg(*)

:hoho: ..og-gniere-kan-jo-bare-prøve-seg :sjarmor: .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

Du er ingen gnier, har et sunt forhold til penger og rimelig grei styring på økonomien. Kanskje du likevel kunne hatt moro av å sløse litt mer i blant ?

jaja, jeg føler jeg sløses alt :ler: for mye til tider jeg da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gjerrig er du ikke, heller raus både mot deg selv og andre. Fint, så lenge du har penger, men de tar kanskje slutt i blant? Pass på så gnierne blant oss ikke utnytter rausheten din!"

Noen som vil utnytte rausheten min? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerrig er du ikke, heller raus både mot deg selv og andre. Fint, så lenge du har penger, men de tar kanskje slutt i blant? Pass på så gnierne blant oss ikke utnytter rausheten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerrig er du ikke, heller raus både mot deg selv og andre. Fint, så lenge du har penger, men de tar kanskje slutt i blant? Pass på så gnierne blant oss ikke utnytter rausheten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Gjerrig er du ikke, heller raus både mot deg selv og andre. Fint, så lenge du har penger, men de tar kanskje slutt i blant? Pass på så gnierne blant oss ikke utnytter rausheten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er ingen gnier, har et sunt forhold til penger og rimelig grei styring på økonomien. Kanskje du likevel kunne hatt moro av å sløse litt mer i blant ? "

Stemmer vel ganske bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - *rødme masse*

Joda - det er andre resultater også - deriblant dette :

Du er litt gnien, bare innrøm det. Og det kan være fornuftig å være sparsommelig, men blir det ikke litt kjedelig i blant? Prøv å unne deg selv og andre litt mer, det trenger ikke koste så mye!

hehe huffa meg ....Men - tjener man dårlig så tjener man dårlig ...må tenke formuftig da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerrig er du ikke, heller raus både mot deg selv og andre. Fint, så lenge du har penger, men de tar kanskje slutt i blant? Pass på så gnierne blant oss ikke utnytter rausheten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerrig er du ikke, heller raus både mot deg selv og andre. Fint, så lenge du har penger, men de tar kanskje slutt i blant? Pass på så gnierne blant oss ikke utnytter rausheten din!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...