Gå til innhold

Skryte - side!


Rapitap

Anbefalte innlegg

Det er så mye negativt å lese her fortiden at jeg utfordrer dere til å sette janteloven til side og ber dere heller ramse opp deres POSITIVE sider.

:o (hva gjorde jeg nå)

Selv så synes jeg det er vanskelig å liste opp. Husker sånne 'flåse-svar' som jeg hoster opp på intervju og sånt, så min blir vel slik:

1. Rettferdig

2. Godt humør (Dette er vel litt bollocks, er vel mer en humørsyk bitch..)

3. Godt hjerte (Ja?..Ja, det mener jeg at jeg har, men så fort man tramper på det, da blir jeg bitch igjen...hehe)

4. :klø:

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4. :klø:

Nr. 4 må vel bli at du bor i Bergen? Det er jo en kjempepositiv ting! :wink:

Mine egne positive egenskaper tør jeg ikke legge ut her i frykt for at dere andre skal føle dere underlegne. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye negativt å lese her fortiden at jeg utfordrer dere til å sette janteloven til side og ber dere heller ramse opp deres POSITIVE sider.

:o (hva gjorde jeg nå)

Selv så synes jeg det er vanskelig å liste opp. Husker sånne 'flåse-svar' som jeg hoster opp på intervju og sånt, så min blir vel slik:

1. Rettferdig

2. Godt humør (Dette er vel litt bollocks, er vel mer en humørsyk bitch..)

3. Godt hjerte (Ja?..Ja, det mener jeg at jeg har, men så fort man tramper på det, da blir jeg bitch igjen...hehe)

4. :klø:

=)

Hmmmmmmmmm.....*har*jeg*skrevet*dette*mon*tro??Skulle*tro*vi*var*samme*person :hoho::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

-rettferdig, hater urettferdighet

-stiller alltid opp for vennene mine( så langt det lar seg ordne :wink: )

-godt humør ( Når jeg ikke er sur)

-vennlig ( Når jeg ikke er slem)

- Godt hjerte jeg og ( men ikke når noen gjør noe jeg ikke liker )

- Gavmild

- God til å snakke for meg ( Når jeg ikke blir stilt til veggs )

- stille og rolig ( når jeg ikke lager baluba)

- tro på meg selv

Er ikke lett dette dere, men har nå ramset opp mer enn det noen av dere har gjort :wink: ikke verst det gitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Ehemm.

Jeg er ihvertfall; trofast, til å stole på, blid (ikke vise dette til mannen..), ærlig og ikke redd for å si i fra hvis det skulle være nødvendig.

Forhåpentligvis har jeg flere positive sider, men nå gaules det fra underetasjen så jeg må løpe.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Jeg får vel gjøre som Madam Felle - ta forbehold....

Jeg er en flink, snill, omtenksom, hyggelig, arbeidsom, søt jente når jeg ikke er lat, slem, egoistisk, bitchete, giddalaus eller sur......

(Egentlig er jeg FOR flink til å tenke på andre og alt for lite egoistisk, og det er faktisk to dårlige egenskaper (så de skal jo egentlig ikke nevnes her...) for jeg sliter meg fort ut på det og det er ikke bra..... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg er så dårlig til å skryte av meg selv - men dere har rett - det er sunt å rose seg selv og andre!

Må vel ta forbehold jeg og, og bare skrive det som andre har sagt om meg. Jeg er tålmodig (veeel....), gavmild, en god lytter, stiller alltid opp for venner og familie, hjelpsom og som oftest blid. (rødmer fra topp til tå)

Sånn, da var det gjort. Var jo ikke så ille egentlig. Regnerm ed at vi alle har mange gode sider - bare vi kjenner etter - og tør å innrømme det...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yap- det er viktig å sette ord på ting. Ikke bare fokusere på sutring og slike negative greier. Positivt. Uhm, det er også litt vanskelig dette, spesielt på en søndag også. De er jo så meningsløse synes jeg. Og barne-tv, det er jo bare kjempe-kjedelig. Positivt.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Er til å stole på.

- Arbeidssom

- Lojal.

- Omtenksom

- Empatisk

- Diplomatisk

- Nøyaktig

- Sjelden sur (når jeg er sammen med andre...)

- Syter og klager aldri (så andre hører det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...