AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg har ikke rørt en kjøttbit på over ett år, men har nå funnet ut at jeg bør begynne å spise det igjen...mest pågrunn av at jeg ikke klarer å få i meg nok protein slik det er nå. Dumt, men sånn er det. Men hvor begynner jeg? I bunn og grunn byr kjøtt meg fortsatt imot...selv om jeg pleide å elske det før. Er det noen som har levd uten kjøtt i lengre tid og så begynt "på igjen"? Hvordan gjorde dere det egentlig???? Jeg er takknemlig for alle svar!
Hestejenta Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Jeg levde uten kjøtt i ca 8 år, men begynte å spise kjøtt igjen for noen år siden. Jeg prøvde å huske hva det var jeg pleide å like av kjøtt før jeg ble veggis, og har funnet tilbake til disse gamle favorittene. Jeg er fremdeles skeptisk til kjøtt visst jeg ikke vet hvordan det smaker/konsistens. Vegetarmat er fremdeles favoritten, men spiser litt kjøtt nå og da.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Veninna mi sa hun ble veldig dårlig i magen av kjøtt, fikk diare rett og slett. Så begynn veldig forsiktig, du! Rådet over var også godt. Finn noe du liker/savner å spise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå