Gå til innhold

Brukere her du endrer mening om her over tid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd at brukere jeg mente var umoden og bak mål for noen år siden, har vist seg å gi et annet uttrykk i dag og jeg blir veldig glad for dette. Jeg har ikke vært innom her på par år. Men jeg er ikke alltid enig med alle om alt og det er vel umulig å være enig i enhver sak. Noen jeg trodde var voksne og modne, har tapt seg fordi de har skrevet ting jeg synes er på kanten. De fleste her er greie. Hva er ditt inntrykk og har du også opplevd at det er umulig å dømme noen her eller ha for sterke meninger om dem kun pga det de skriver?

Videoannonse
Annonse
Gjest Melina*
Skrevet

Jeg har opplevd at brukere jeg mente var umoden og bak mål for noen år siden, har vist seg å gi et annet uttrykk i dag og jeg blir veldig glad for dette. Jeg har ikke vært innom her på par år. Men jeg er ikke alltid enig med alle om alt og det er vel umulig å være enig i enhver sak. Noen jeg trodde var voksne og modne, har tapt seg fordi de har skrevet ting jeg synes er på kanten. De fleste her er greie. Hva er ditt inntrykk og har du også opplevd at det er umulig å dømme noen her eller ha for sterke meninger om dem kun pga det de skriver?

Jeg lever meg ikke så mye inn i KG at jeg har tanker om hvordan folk virker. Jeg leser de trådene som interesserer meg, og svarer i dem. Det hender at jeg treffer på samme brukere i ulike tråder, men det skal mye til for at jeg husker mye de har skrevet tidligere. Kan vel sånn sett si at jeg dømmer dem mer på bakgrunn av enkeltinnlegg.

Skrevet

Jeg ser ikke på nicket til folk før jeg leser et innlegg og tenker herregud, går det an å være så dum/trangsynt. Når det gjentar seg og jeg ser det samme nicket flere ganger så får jeg et dårlig inntrykk av dem.

Skrevet

Bildet av brukeren forandres over tid. Jeg har ikke for vane å treffe KGere i real life. Derfor har jeg heller ikke noen gyllen standard som kvalitetssikrer forhåndsdømmingen min.

Skrevet

jeg tenker ikke mye over brukerne her jeg. Men noen merker jeg ut, noe som er målet dems. Ikke noe mer utover det.

Savner treffene vi hadde. Husket ikke hvem som var hvem etter en fin kveld på Peppe's Pizza allikevel :ler:

Skrevet

jeg har ingen formening om hvordan en KG bruker er og for å være ærlig bryr jeg meg ikke om det

Skrevet

Forholder meg stort sett til enkeltinnlegg. En bruker kan godt være en "erkefiende" inne på religion og livssyn, mens vi deler ståsted i andre fora og tråder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...