Gjest TS Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Kjæresten min er en renslig gutt som dusjer 1-2 ganger dagen og lukter aldri vondt eller svette. Vet også at han sjekket seg hos en gynekolog for en månede siden, og var ikke noe galt der. Jeg har faktisk aldri utført oralsex på han da jeg er redd for å brekke meg eller at jeg ikke skulle klare det. Gutten er 25 år og har jo hatt damer før, men ikke noe forhold. Han er så forsiktig og pysete av seg, og jeg er redd for å virkelig skremme han eller fornærme han. Men det lukter ikke mye når han tar av seg bokseren, men det kommer noe glatt og gjennomsiktig dråper ut av penisen hans når jeg runker han. Og tror det er det som lukter. Er det vanlig? Jeg har aldri møtt noen som det lukter så sterkt av før...
Gjest Xelle Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Forskjellige mennesker har forskjellig lukt. Noen sterke enn andre. Dette kan til en viss grad justeres via for eksempel kosthold. Om man røyker og drikker mye kaffe vil det bli surere smak og lukt.
Rabadamtimtim Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Kjæresten min er en renslig gutt som dusjer 1-2 ganger dagen og lukter aldri vondt eller svette. Vet også at han sjekket seg hos en gynekolog for en månede siden, og var ikke noe galt der. Jeg har faktisk aldri utført oralsex på han da jeg er redd for å brekke meg eller at jeg ikke skulle klare det. Gutten er 25 år og har jo hatt damer før, men ikke noe forhold. Han er så forsiktig og pysete av seg, og jeg er redd for å virkelig skremme han eller fornærme han. Men det lukter ikke mye når han tar av seg bokseren, men det kommer noe glatt og gjennomsiktig dråper ut av penisen hans når jeg runker han. Og tror det er det som lukter. Er det vanlig? Jeg har aldri møtt noen som det lukter så sterkt av før... Om du ikke orker å ha et rikt og godt sexliv med han, hva med å droppe han, evt finne deg en elsker?
Gjest TS Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Jeg vil jo selfølgelig ha han, og klarer sterk lukt, har bare ikke vært borti så sterk "fiskelukt" før. Vil jo tro han vasker seg nedentil, men han er veldig "gutte-gutt" så regner ikke med at han har intimsåpe hjemme hos seg akkurat, bare vasker med vann. Var litt uvant for meg dette her bare...
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Kan du ikke ta initiativ til litt kos i dusjen neste gang? Og start forspillet med en deilig såpemassasje, og en såperunk hvor du da får vasket med såpe? Så finner du hvert fall ut om han lukter fordi han ikke bruker såpe når han vasker seg, eller om han bare ganske enkelt har veldig sterk lukt? Når det gjelder dråpene som kommer ut når du runker han, så er det helt vanlig. Det er forsatsen som kommer. Mulig det er dette som lukter, selv om jeg aldri har merket noen spesiell lukt eller smak av forsatsen. Jeg digger den, og slikker den i meg med iver når den kommer
Gutt87 Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Kjæresten min er en renslig gutt som dusjer 1-2 ganger dagen og lukter aldri vondt eller svette. Vet også at han sjekket seg hos en gynekolog for en månede siden, og var ikke noe galt der. Jeg har faktisk aldri utført oralsex på han da jeg er redd for å brekke meg eller at jeg ikke skulle klare det. Gutten er 25 år og har jo hatt damer før, men ikke noe forhold. Han er så forsiktig og pysete av seg, og jeg er redd for å virkelig skremme han eller fornærme han. Men det lukter ikke mye når han tar av seg bokseren, men det kommer noe glatt og gjennomsiktig dråper ut av penisen hans når jeg runker han. Og tror det er det som lukter. Er det vanlig? Jeg har aldri møtt noen som det lukter så sterkt av før... Må ikke du begynne å klage på noe som er helt normalt da. Betyr jo bare at han er kåt når det kommer forsats ut
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Jeg har en ex som hadde samme problem. De første årene luktet penisen hans helt normalt. Plutselig kom makrell-lukta. Han var også renslig, så jeg skjønte ikke hva som kunne være problemet. Lurte han med i dusjen, og tok saken i egne hender bokstavelig talt, og vasket penisen hans skikkelig, dette fjernet på ingen måte lukten. Jeg var ung, og tok det aldri opp med han, jeg bare sluttet å utføre oralsex. Siden det ikke var hygienen som var problemet, innbiller jeg meg at det var en infeksjon av noe slag. Det er ingen som har så sterk naturlig lukt at det kjennes ut som om man har stukket hodet inn i en makrellboks.
Gjest caramiacaramella Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Jeg vet ikke hva annet du kan gjøre enn å ta deg en ordentlig prat med ham. Noen foreslo å ta ham med i dusjen og vaske penisen hans selv, og det er jo et godt forslag sånn sett. Men skal du liksom dra ham med i dusjen og vaske ham hver gang dere skal ha sex? Ødelegger jo litt spontaniteten, gjør det ikke? Nei, ta en prat med ham, prøv å si det på en klar, men ømfintlig måte. Så får du se hva han sier, kanskje han faktisk har merket lukten selv. Det kan jo være en infeksjon eller lignende som noen sa, og da bør dere jo nesten gå til lege. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Noen foreslo å ta ham med i dusjen og vaske penisen hans selv, og det er jo et godt forslag sånn sett. Men skal du liksom dra ham med i dusjen og vaske ham hver gang dere skal ha sex? Ødelegger jo litt spontaniteten, gjør det ikke? Jeg var nok uklar der, ja Jeg mente bare som en engangs-greie, for å finne ut om det var mangel på vasking som var problemet, eller om han rett og slett har en sterk lukt. Da kan det jo være en infeksjon som noen nevnte, eller at han bare ganske enkelt har sterkere lukt enn mange andre. Kanskje enklere å komme over sterk lukt også, om en vet helt sikkert at det ikke er forbundet med urenslighet.
Lykkelitenen Skrevet 29. august 2010 #10 Skrevet 29. august 2010 vond lukt kan også oppstå av soppinnfeksjon som igjen kan komme av overrenslighet. X-en min luktet ikke noe i begynnelsen, da han bare vasket med vann, men når han gikk over til intimesåpe kom lukten. Det gikk fint om han vasket seg før sex, men som det sies over her, det ødelegger jo spontaniteten Har også merket noe lignende med meg selv... Når jeg brukte intimsåpe begynte jeg lett å lukte surt, noe som reaulterte i en dusj om morgenen og en nøye vask med såpevann om kvelden. Med en gang jeg sluttet å bruke intimsåpe forvant også all lukt og jeg følte meg rett og slett renere! Merker stor forkjell, nå dropper jeg stort sett intimvask om kvelden og lukter ikke noe (vasker meg jo lett med lunket vann og det blir besøk og sengekos ) Så kanskje la vaskingen ligge en periode og sjekke seg for sopp?
Fjellguri Skrevet 29. august 2010 #11 Skrevet 29. august 2010 Som regel sitter problemet i kostholdet... Det enkleste av alt er faktisk å snakke med kjæresten din... En del mat/drikke påvirker sæden.. Alfa omega KOMMUNIKASJON løs det sammen. Om du ikke kan det er ikke forholdet noe å spare på, så enkelt er det... OM du vil si det på en pen måte, kan du dukke ned, prøve, så avbryte, si at det lukter vondt, har du spist asparges idag eller?? Bruk litt humor, så finner dere kanskje ut av det Lykke til!
Satyr Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 Kjæresten min er en renslig gutt som dusjer 1-2 ganger dagen og lukter aldri vondt eller svette. Vet også at han sjekket seg hos en gynekolog for en månede siden, og var ikke noe galt der. Jeg har faktisk aldri utført oralsex på han da jeg er redd for å brekke meg eller at jeg ikke skulle klare det. Gutten er 25 år og har jo hatt damer før, men ikke noe forhold. Han er så forsiktig og pysete av seg, og jeg er redd for å virkelig skremme han eller fornærme han. Men det lukter ikke mye når han tar av seg bokseren, men det kommer noe glatt og gjennomsiktig dråper ut av penisen hans når jeg runker han. Og tror det er det som lukter. Er det vanlig? Jeg har aldri møtt noen som det lukter så sterkt av før... Er du sikker på at det er dette som lukter? Jeg synes det høres usannsynlig ut, med mindre han har en kronisk urinveisinfeksjon. Prøv å behandle med f.eks Bacimycin (salve eller pudder) i en ukes tid under forhud. Vil tippe at det gjør susen. Viktig at du sier fra- for jeg tror at dette kan behandles. S
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Hvis lukta kommer med "pre-cumet", så har det nok noe med hva han spiser å gjøre. Dersom dere driver og spiser makrell og fisk og slik mainnsjit, så blir det jo pyton smak/lukt. Slutt å spis illeluktende motbydelige greier, og spis ordentlig mat i stedet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå