AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg skulle være rask i butikken og la en boks tunfisk i handlevogna og så ikke på merket. Etter å ha spist av den er jeg helt ødelagt i magen begge veier. Er tunfisk noe dere har erfaring med? Det er jo ikke sikkert det er tunfisken som er årsaken, men det lukter helt fy i kjøleskapet og jeg har ikke mage til å gå ut i søpla med den. Tenkte pakke den i en pose for å slippe lukta eller sette den i fryseren men vet ikke om jeg klarer lukten. Skriver dette for å advare andre mot tunfisk av dette merket, tror det var euroshopper. Det kan jo være det har gått hull på boksen og at innholdet var bra etter produksjonen. Jeg merket ikke lukta etter en kveld ute på byen natt til lørdag, men vanligvis reagerer jeg ikke på frisk lukt av fisk og er glad i alle typer fisk. Jeg blir kvalm av å bare tenke på det, men jeg bør kanskje få satt den i fryseren før jeg får mage til å kaste dritten. Finnes det noen instanser som vil ha boksen, matilsynet foreksempel? Men de kan ikke vite om jeg har en gammel boks som har stått åpen i dager eller uker. Jeg tror jeg har kvitteringen fra butikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå