Gå til innhold

Bare sex eller et overgrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom over dette på et annet forum...Var det bare han fyren som hadde seg eller begikk han et overgrep mot henne?

"Når jeg var 16 ble jeg invitert på middag hos musikklæreren min etter siste øving. Jeg bodde på hybel, og gratis middag er jo ikke å forakte. Jeg tenkte ikke over at han kunne ha baktanker. Han benyttet kvelden till å overøse meg med komplimenter, og skjenke meg full på vin. Når vi var ferdige foreslo han at jeg skulle bøye meg over bordet og la han forsyne seg for å "vise takknemelighet." Jeg trodde han spøkte først, men han fortsatte å mase, gi komplimenter og si at han ville ha gjengjeld, så jeg ga etter tilslutt. Jeg var jomfru, og allerede mens jeg stod der foroverbøyd med rompa bar og buksa ned på anklene angret jeg meg, men da var det liksom litt sent å trekke seg. Det endte med at han gjennomførte et langvarig og nokså smertefullt samleie med meg. Det var forferdelig flaut å miste dyden til en som var dobbelt så gammel som meg, også i den stillingen der rompa vises veldig godt. Det nyttet ikke å skjule at jeg var jomfru heller, siden blodet rant ned lårene mine. Han tørket av meg det verste, og sendte meg hjem. Følte meg som en lettlurt fjortiss mens jeg satt i en busk og prøvde å tisse ut sæden hans. Utrolig pinlig å være på øvinger der han er tilstede i ettertid... "

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgrep! Han utnyttet henne. Uff, stakar jente.

Skrevet

Husker å ha lest dette en plass ja. Diskusjon trur jeg.

Jenta prøvde jo ikke å stoppe mannen, hu blei jo med på det, så ville ikke kalt det overgrep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...