Gå til innhold

Smerter og kuler på lårene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min helse er ikke god, jeg vandrer i timer med smerter hver natt og smertene befinner seg i armer og spesielt i beina. Når jeg prøver massere bort smertene fra beina får jeg vondt i armene. Hva kan dette være? Jeg tar tilskudd av magnesium. Er det kreft og kan man få kreftkuler i lårene, har aldri hatt en kvise der. Det gjør så vondt og smerten kommer brått så jeg hyler nesten, men av hensyn til naboene prøver jeg å være stille.

Skal til legen til uken, men har vanskelig for å ordlegge meg verbalt og ser jo frisk og sunn ut og lider vel av syndromet "ikke plag legen".

Jeg er ikke mer redd for å dø enn andre, kanskje mindre pga at jeg har mistet så mange, både venner og i familien. Men når jeg googler, får jeg bare svar at spis magnesium.

Jeg oppdaget kulen i dag på høyre lår i den største musklen på beinet. Anklene svikter meg så jeg ser verre ut enn en gammel dame på over hundre år når jeg står opp og vagger meg avgårde som en pingvin, men det går over straks jeg får brukt beina.

Jeg vet ikke hva jeg skal si til legen. Jeg prøvde å si noe men fikk svar at jeg må ta tilskudd av magnesium. Men dette er ikke bare restless legs, for det har jeg opplevd før uten at jeg får slike smerter.

Er det noen som kan antyde hva dette kan være? Jeg tenker kreft og det er ingen morsom tanke, jeg mistet en som døde av det. Men jeg er mer ute etter et svar enn å si at dette kan være alvorlig, vet det er sykepleiere her inne og leger, ¨så håper noen svarer. Dette har vart i 5 måneder og jeg blir psykisk utslitt av å ikke få sove pga. dette. Noen netter går det bedre og når jeg sovner er jeg trett også etter en kopp kaffe. Tømt for energi, men har ikke tapt vekt. Når man får kreft, går man vel ned i vekt?? Gjør man ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...