Gå til innhold

Hva betaler dere for cateringtjenester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid selskapslokale, og et caterinfirma som står for arrangementet. Men nå synes vi prislappen begynner å bli rimelig drøy, og lurer derfor hva andre må ut med? Her er noen eksempler på hva de forlanger:

Servering: 200,- pr. servitør pr. time

Kaffegjester: 55,- p.p.

De sier at kuvertprien for middagsgjestene inkluderer kaffe, men for resten av selskapet skal de altså ha tilleggsbetalt.

Kan noen gi meg noen hint om hva andre forlanger?

Takk!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha alle til middag, de tar 3-400 p.p for mat. servering koster 120 kr da det er lørdag kveld så da koster det mer enn ellers. disse prisene er inkl. moms

Skrevet

Når vi ringte rundt, da varierte pris og det som var inkludert i pris veldig mye. Men ganske mange (iallefall fem-seks) tok 70-80 kr. for servitørene, så jeg synes 200 kr. var i det dyreste laget. Er det en servitørskole i nærheten kan dere jo spørre, de jober ganske rimelig.12

Skrevet

Vi har leid catering utenom lokalet, og vi betaler 300,- pr pers. Da er det inkl 6 servitører, lys, servietter og hele pakka.

Dersom vi vil ha noen av servitørene til å stå ut over middagen, er det 200,- pr servitør pr time.

Det er tross alt lørdagskvelden...

(Hvor mye tjener dere dersom dere jobber en lørdagskveld???)12

Skrevet

Jeg har jobbet som servrør i mange år, og på selskaper som bryllup, og andre festlige lag som vare utover natten, har vi stort sett fått 100 kr (svart), men det blir endel penger for det blir mange timer når en skal jobbe fra begynnelse til slutt. Men 200 kr den synes jeg var rimelig drøy.12

Skrevet

200 kroner dekker jo da også arbeidsgiveravgift...

Det trenger man jo ikke når man betaler svart....

Men jeg må si at jeg reagerte jeg også da jeg hørte summen.

Får bare ikke håpe at det blir så veldig mange timene de må stå over!

Skrevet

Hei.

Der vi skal ha festen betaler vi bare for maten, og da er alt inkludert i den prisen. Det vil si så mye kaffe vi vil, servitører, lokaler, opprydning, ja det meste...

Da blir kuverten på ca 600,-

Kanskje er vi heldige?12

Gjest Anonymous
Skrevet

Veldig grønn her...

Er det noen som bare tar hele middagen på en restaurant og tar all mat og drikke der?

Hva slags avtaler er det mulig å få da

i forhold til å spise og drikke der som enkeltperson. Høres jo i utgangspunktet en del mer behagelig ut. Tenker ikke akkurat på peppes. Kiel ferjen?

Det andre ytterligheten er å leie lokale, skaffe mat og drikke selv (e.g. fra Sverige) og skaffe kokk og servitører enkeltvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...