tokidoki Skrevet 30. august 2010 #21 Skrevet 30. august 2010 Funker som fy. Har en på soverommet og en på badet... Jeg har også en sånn, men fikk den ikke på badedøren Det var noe med at dørkarmen der går ned foran selve døren, slik at hengeren blir klemt og døren ikke kan lukkes. TS, hvis du har gammel dør som meg, ville jeg ha sjekket det på forhånd. (Men på min nye soveromsdør henger den veldig bra!)
ffjellrev Skrevet 31. august 2010 #22 Skrevet 31. august 2010 Har min knaggrekke hengende på innsiden av skapdøren, så blir det enda mere hengeplass i skapet
Amys Skrevet 31. august 2010 #23 Skrevet 31. august 2010 Jeg har også en sånn, men fikk den ikke på badedøren Det var noe med at dørkarmen der går ned foran selve døren, slik at hengeren blir klemt og døren ikke kan lukkes. TS, hvis du har gammel dør som meg, ville jeg ha sjekket det på forhånd. (Men på min nye soveromsdør henger den veldig bra!) Samme her også. Dvs, her var det bare for trangt mellom dør og dørkarm (knaggopphenget på ikea-saken er ganske tykt). Men biltema (av alle steder), ellos og åhlens har hatt knaggrekker som er tynnere hvis det er flere enn meg som har samme problem
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #24 Skrevet 31. august 2010 Jeg kjøpte meg drill der til 300 kr.
Kløftfrid Skrevet 31. august 2010 #25 Skrevet 31. august 2010 Bomullpadsholdaren skal eg sjå etter neste gong!! Det er vel slik at ein tek bomullpadsane utav posen og legg dei i behaldaren?
PecanPie Skrevet 31. august 2010 #26 Skrevet 31. august 2010 Jeg bruker disse ca over alt. I klesskapet til å henge opp belter, over karmer for å henge opp undertøysvask (har en slik "paraply"-greie med mange klesklyper, kombinert med lite tørkeplass i leiligheten er det genialt) osv. Kan også ha en i veska så du kan henge den opp under bordet.
einna Skrevet 31. august 2010 #27 Skrevet 31. august 2010 Er det noen som vet om denne funker? Trenger knagger til soverommet. Ikke hvis du har gamle, tjukke dører Ellers er den super.
Mona32 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #28 Skrevet 31. august 2010 (endret) Ikke hvis du har gamle, tjukke dører Ellers er den super. Noen som vet om det går ann, på en eller annen måte, å finne ut om den vil passe mine dører? Hvor smal må døra være og hvor stor avstand må det være mellom døra og karmen? Dumt og kjøpe flere av disse og så passer de ikke... Endret 31. august 2010 av Mona32
einna Skrevet 31. august 2010 #29 Skrevet 31. august 2010 Vel.. Målte den ene døra mi nå, den er ca 4,5 cm tjukk. Så er dørene dine smalere enn det så går det sikkert bra
Gjest Blondie65 Skrevet 31. august 2010 #30 Skrevet 31. august 2010 Bomullpadsholdaren skal eg sjå etter neste gong!! Det er vel slik at ein tek bomullpadsane utav posen og legg dei i behaldaren? Jepp!
Wonders Skrevet 2. september 2010 #31 Skrevet 2. september 2010 (endret) vi kjøper nye badematter 1 gang i året, servietter, telys, kubbelys( de soter om du skal putte dem inni en glasskrukke da men...) Vi kjøper oxo slike glassunderlegg til kubbelysene, gjennomsiktig glass til kr 5,- pr! Dette kan koste opp til 45 pr. i andre burikker. Har kjøp 15 til sammen. Vi pleier å ha store fester jemme, alltids greit å ha. Og tar liten plass ved oppbevaring. Endret 2. september 2010 av Wonders
Line B Skrevet 2. september 2010 #32 Skrevet 2. september 2010 Putetrekk til pynteputene dine. Liker de hvite, heklede med blonder. Kjøpe en gjennomsiktig flaske med helletut, som du kan ha zalo i ståene på kjøkkenbenken. Flasker med patentkork, hell over saften på denne. litt mer dekorativt. Holder til å ha plastikkposer i, som du monterer under vasken. Dobbeldyne det er tingen, med tilhørende dynetrekk. http://www.xn--interirtips-lgb.no/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå