Mona32 Skrevet 28. august 2010 #1 Skrevet 28. august 2010 Jeg bor i en del av landet der vi ikke har Ikea, og skal nå på besøk der de har Ikea Noen som har gode forslag på småting som er "kjekt og ha", og som jeg kan ta i bagasjen eller sende i Norgespakke? Må benytte anledningen mens jeg har den...
Cata Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Ta en runde i huset og se om det er noe du trenger før du drar på Ikea? Så ser du hva de har der og kjøper det hvis du liker det. Ingen vits i å kjøpe noe man ikke har bruk for bare fordi man tilfeldigvis er på en Ikea, vel? (En annen sak er at det skal godt gjøres å ikke finne noe man (tror) man har bruk for når man tusler gjennom lokalene )
ssgxd Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 Sengetøy! De har masse sengetøy til gode priser! Ellers er kjøkkenuttstyr lurt. Ellers alt mulig smått krimskrams. Jeg ELSKER Ikea! Men er såklart greit å kombinere Ikea med andre kjeder, viss ikke blir det fort seende ut som en kjedelig katalog..
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Stearinlys. Om du er sukkersøt av deg har de noen med brownie duft <3
Amys Skrevet 28. august 2010 #5 Skrevet 28. august 2010 Stearinlys, gardiner, putetrekk, brikker og løpere og kjøkkenglass, tallerkener og liknende. Hvis du trenger de tingene da selvfølgelig De har også endel fine kurver og liknende.
Mona32 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2010 Ta en runde i huset og se om det er noe du trenger før du drar på Ikea? Så ser du hva de har der og kjøper det hvis du liker det. Ingen vits i å kjøpe noe man ikke har bruk for bare fordi man tilfeldigvis er på en Ikea, vel? (En annen sak er at det skal godt gjøres å ikke finne noe man (tror) man har bruk for når man tusler gjennom lokalene ) Det som er saken er at de har slike "vidunderting" som man egentlig ikke er klar over at man trenger - og heller ikke at de "vidundertingene" eksisterer Et eksempel er de poseklipsene. De har jeg da altså oppdaget, så nå er spørsmålet om det er noen andre praktiske ting de kan ha som jeg enda ikke har oppdaget
miemor Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Ikea har mye flotte oppbevaringsbokser, både til kjøkken, stue og ellers i hjemmet. Disse liker jeg veldig godt værtfall.. Vil ikke anbefale å kjøpe sengetøy, med mindre du har 150x200 dyne.. noe å være obs på værtfall..! Kos deg på IKEA shopping
Cata Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Det som er saken er at de har slike "vidunderting" som man egentlig ikke er klar over at man trenger - og heller ikke at de "vidundertingene" eksisterer Et eksempel er de poseklipsene. De har jeg da altså oppdaget, så nå er spørsmålet om det er noen andre praktiske ting de kan ha som jeg enda ikke har oppdaget *kremt* Jeg falt for de poseklipsene selv altså . Selv kjøpte jeg dolokk på Ikea og tok med på toget hjem. Et sånt i tre. Det var ca. halv pris av hva rørleggerforretningen forlangte. Sånn PC pute for å ha på fanget hvis du liker å sitte på sofaen med laptopen i fanget er også grei. Sikrer bedre kjøling på laptopen og er noe mer komfortabelt å sitte med også.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Sengetøy! De har masse sengetøy til gode priser! Ellers er kjøkkenuttstyr lurt. Ellers alt mulig smått krimskrams. Jeg ELSKER Ikea! Men er såklart greit å kombinere Ikea med andre kjeder, viss ikke blir det fort seende ut som en kjedelig katalog.. Nei, ikke kjøp sengetøy hvis du ikke har dyner også fra Ikea, de har litt andre standardstr. (svensk), på puter, dyner og dermed også på sengetøyet. Ingen krise da, man får jo alltids til å ta det på, men når norske hodeputer normalt er 50x70 cm og putetrekkene på ikea er 50x60cm er det ikke ideelt å handle derfra. Bare et tips (Sparkjøp har derimot mye fint og billig sengetøy som holder på fargene)
Mona32 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. august 2010 PC-pute er notert. Av en eller annen merkelig grunn er den jeg har noe...ehhh... flatklemt... Kan ikkje skjønne det...??? Er det noen som vet om denne funker? Trenger knagger til soverommet.
Cata Skrevet 28. august 2010 #11 Skrevet 28. august 2010 Er det noen som vet om denne funker? Trenger knagger til soverommet. Funker som fy. Har en på soverommet og en på badet...
Tuline Skrevet 28. august 2010 #12 Skrevet 28. august 2010 PC-pute er notert. Av en eller annen merkelig grunn er den jeg har noe...ehhh... flatklemt... Kan ikkje skjønne det...??? Er det noen som vet om denne funker? Trenger knagger til soverommet. Jeg har en sånn, både på soverommet og på badet (lite bad) - funker supert! kjempepraktisk
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #13 Skrevet 28. august 2010 Er det noen som vet om denne funker? Trenger knagger til soverommet. Den er genial. Har den på soverommet
Mona32 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. august 2010 Da er PC-pute OG knaggrekke notert på handlelista :D
Gjest Blondie65 Skrevet 28. august 2010 #15 Skrevet 28. august 2010 Disse pannene (365+ serien) Denne til bomullsdotter/pads
Mona32 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. august 2010 Disse pannene (365+ serien) Denne til bomullsdotter/pads Har faktisk tenkt å kjøpe noe å ha bomull i... Bruker ikke pads, men kan vel kanskje bruke den til vanlig bomulls"dotter" Må sjekke denne ut.
Gjest Blondie65 Skrevet 28. august 2010 #17 Skrevet 28. august 2010 Har faktisk tenkt å kjøpe noe å ha bomull i... Bruker ikke pads, men kan vel kanskje bruke den til vanlig bomulls"dotter" Må sjekke denne ut. MANGE alternativer der - bokser og greier.
Mokkon83 Skrevet 28. august 2010 #18 Skrevet 28. august 2010 PC-pute er notert. Av en eller annen merkelig grunn er den jeg har noe...ehhh... flatklemt... Kan ikkje skjønne det...??? Er det noen som vet om denne funker? Trenger knagger til soverommet. Genial!! har den på badet
hilli Skrevet 30. august 2010 #19 Skrevet 30. august 2010 Tro meg, du kommer til å finne så mye du ikke ante at du trengte men som du bare måå ha. Det vil ikke være noe problem å finne småting på Ikea du vil ha med deg hjem.
Fortunatus Skrevet 30. august 2010 #20 Skrevet 30. august 2010 Sprøytepose til kakedekorering. koster 50 på ikea og opptil 300 kr på åhlens og slikt.. Ellers signerer jeg de andre, det er herlig å bare gå rundt og se Men kanskje du har en kommode du vil bytte knotter på? Er kjempebillige og fine knotter på ikea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå