AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Om jeg blir stresset, så klarer jeg ikke å styre meg. Om jeg da spiser noe, så skal det virkelig spises ! I dag, spiste jeg 500 gram chips til middag + noe salat...den typen inneholdt ca 150 kcal pr 100 gram. Altså, mer enn nok til sammen kan man si... men jeg var stresset, satt nesten å skjalv i mens jeg spiste. Bare på noen min var det borte vekk, først da oppdaget jeg hva som hadde skjedd. Før det, hadde jeg heldigvis ikke spist masse. En skyr til frokost, en klementin til lunce. Men så måtte jeg ødelegge dagen med fråstespising uten grense. pga det, fikk jeg dårlig samvitighet, å tenkte at da er det gjort, hva skader da om jeg tar LITT sjokolade ? Tror du ikke hele 200 gram gikk rett ned. Skulle hente mer i sted, plutselig så var det ikke mer igjenn(!?) Altså, har jeg fått i meg mer enn nok kalorier i dag, mer enn jeg "fortjener" Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal ta til vettet ? Jeg prøver å spise 1500 kcal per dag ( før spsite jeg betydlig mindre, prøver å spise mer variert nå, oftere og mer jevnlig. Ikke et giga måltid som før) men ting gikk rett vest i kveld, å dessverre kan det se ut til å bli en lik dag i morra. ( en stresse periode) Noen som vet hva det kan komme av ? Hvorfor blir man sånn at stress ? Og hvor lenge skal man holde på sånn, før det vises på kroppen?(fett) hvor fort tar det før det man spiser av overskudd faktisk lagrer seg som fett ? Vet jeg høres syk og stresset ut nå, men er nok det jeg er. Hvertfall det siste nevnte. Jeg skal prøve ALT JEG KAN for at morgen dagen blir bedre. Men er så redd for å legge på meg. Føler også at de 1500 kaloriene er for masse for meg. Men i dag ble det betydlig mer enn det..
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2010 #2 Skrevet 28. august 2010 Før det, hadde jeg heldigvis ikke spist masse. En skyr til frokost, en klementin til lunce. Men så måtte jeg ødelegge dagen med fråstespising uten grense. Derfor. En skyr og en klementing er ingenting, kroppen tolker det som sulting - og tar helt av med overspising når den får sjansen (les: når du blir sliten og stresset). Prøv å spise ordentlig frokost og lunsj! Så vil det bli mye lettere å unngå overspising.
Gjest Serena Skrevet 28. august 2010 #3 Skrevet 28. august 2010 En skyr var hele frokosten din? en klementin var hele lunsjen din?
ninuska_ Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Kjære AnonymBruker Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen ninuska_, mod
Fremhevede innlegg