Gå til innhold

For store godtposer.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er alt for store ja!

Trenger ikke være så små som de kremmerhusa, men det finns en mellomting! De store postene veier jo mye også, koster sikkert 2 kr på vekta bare de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

De i vår kiosk er litt for store, ja... Det meste du kan fylle opp for er 150 kr, så det sier litt om størrelsen. Ikke det at det gjør oss noe, da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker å plukke godteri fra selvplukkhyller. Posene er store, men vi er flere som deler innholdet i en pose. Eldstemann får sitt lørdagsgodt i ei skål, når han er ferdig med det så får han ikke mer selv om det er mer igjen i posen.

Spiser ikke så mye selv heller, så en pose holder iallefall til to helger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De i vår kiosk er litt for store' date=' ja... Det meste du kan fylle opp for er 150 kr, så det sier litt om størrelsen. Ikke det at det gjør oss noe, da.. :wink:[/quote']

Wow!! Hva koster koster godteriet hos dere da?? Betaler aldri mer enn 40-50 kroner for de posene vi kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, høres ut som noe som passer en kveld alene, i sofaen med pledd over beina og en god film på tv...Absolutt ikke egna for barn :ler: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Hmm, høres ut som noe som passer en kveld alene, i sofaen med pledd over beina og en god film på tv...Absolutt ikke egna for barn :ler: ...

Du sier noe der :sjarmor::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hmm' date=' høres ut som noe som passer en kveld alene, i sofaen med pledd over beina og en god film på tv...Absolutt ikke egna for barn :ler: ...[/quote']

hmmm.......kanskje jeg skal ut å kjøpe godtpose...?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg plukker selvplukk, så ender det alltid med at jeg river av halvparten av posen når jeg kommer hjem og skal kose meg. (de gangene jeg ikke gidder putte godte i skål da...) Hvorfor? fordi jeg synes det er ett mas når jeg må stikke hånda ned til albuen omtrent for å nå til godteriet!!! :x og for å se hva som er oppi der, så er det enklest om det ikke er masssssse pose til overs.

Så ja, posene er for store synes jeg! (og det er selv om jeg gjerne kjøper for 40-50,- når jeg først kjøper!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke godteriposene er for store. Men tror ikke de trenger å bli noe større heller. Foreldre bestemmer da selv hvor mye godteri som skal legges ut på Lørdager. Og voksne mennesker klarer da å begrense seg selv.

Selv spiser jeg ikke noe spess mye godteri. Hender seg en gang i bland at jeg kjøper meg en melkerull (nam nam) - men that's about it, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya *

For oss er det kronasjen som bestemmer størrelsen, ikke posen. ;) Det har hendt at vi har revet av øverste del av posen i stille protest. Hvorfor betale for det vi trenger? :ler: Sparer sikkert 5 øre på det eller noe slikt. :wink:

Når vi kjøper smågodt er det "delegodt", så når ungen plukker selv passer jeg på å minne ham om hva som er mors favorittbiter.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

For meg blir posene aldri for store :sjarmor:

Men jeg er enig i at for barn kan det blir litt for mye av det gode. Husker da jeg var liten. Små, hvite kremmehusposer, hvor jeg fylte til randen og satte teip på så det ikke skulle ramle ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir posene aldri for store :sjarmor:

Men jeg er enig i at for barn kan det blir litt for mye av det gode. Husker da jeg var liten. Små, hvite kremmehusposer, hvor jeg fylte til randen og satte teip på så det ikke skulle ramle ut :ler:

Akkurat nok plass til 10 sjokolademus, og jeg er så gammel at jeg husker at vi fikk 10 sjokolademus for ei krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...