Gå til innhold

Hva er din drømmebil?


Sweetpea25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glömde ju säga att jag vill ha A-team-vanen.... ;) Och en sådan flower power-van med peace-tecken och grejer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En Range Rover av litt eldre modell. Vi hadde en slik da jeg var tenåring, "min" første bil. Elsker den, til tross for at den er dønn upraktisk å eie (sviedyre deler, høyt forbruk osv.)

For en hestejente som bor på landet er det jo unektelig en praktisk bil (om man ser bort fra ovennevnte bakdeler), samt at det er en firhjulstrekker som faktisk klarer seg offroad, i motsetning til mange av de lekre SUV´ene.

Reliant Robin er en morsom bil, som jeg sikkert hadde klart meg like bra på veien med som Jeremy Clarkson.. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reliant Robin er en morsom bil, som jeg sikkert hadde klart meg like bra på veien med som Jeremy Clarkson.. ^^

Helt topp! Elsker Top Gear. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A1, den Aston Martin-versjonen av Toyota iQ, Fiat 500 og Toyota iQ. Bare sånne knøttsmå! :D WEEEY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BMW. Har en 3 serie touring idag og den er super for alle som som synes at det er viktig å ha det moro når man kjører. Perfekt balanse og supre kjøreegenskaper. At den er svært økonomisk (0,40 per mil på langkjøring), driftsikker, har høy kvalitet på interiør og er pen å se på, er heller ingen ulempe.

Men drømmebilen er antakeligvis BMW`s nye 5 serie, helst stasjonsvogn som kritikerne mener sannsyligvis er verdens beste bil.

http://www.klikk.no/motor/bil/biltester/article564187.ece

Endret av Jalp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine drømmebiler er Volvo XC70 og Toyota Landcruiser. Har Volvoen nå og liker den veldig godt. Skulle gjerne hatt en Landcruiser, men den er så vanvittig dyr at det får vente :gjeiper: Vi er avhengig av en stor bil med firhjulstrekk. Svigerfar har en Landcruiser og han har aldri problemer med å komme seg frem, selv om vinteren når det er mye snø. Ellers liker jeg også VW Touareg, men den er også såpass dyr at jeg heller ville valgt en Landcruiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, så mange biler å velge mellom!

Det som er innen rekkevidde og som vi vurderer seriøst å kjøpe Ford Mondeo, helst automat av nyere modell(2008-->)

Skulle vi være så heldig å vinne på lotto...

-Ny Ford Explorer til meg.

-Ny Ford Excursion/Expedition til gubben.

-Og kanskje splitter ny Ford Mondeo med alt tenkelig utstyr til byturer, osv

Kanskje... Bugatti Veyron! *sikle, sikle*

Vel, det er lov å drømme?? De to SUV`ene måtte vi jo nesten dratt til Amerika å plukka ut selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...