Gå til innhold

Hva er din drømmebil?

Sweetpea25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaguar E-type! Mannen min er bilentusiast og har faktisk en sånn en fra 1962, restaurert fra grunnen av. Hver gang jeg kjører den tenker jeg "Steike for en lekker bil!!!" Vi kjører selvsagt full pakke med skinnhjelm og kjørebriller. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke bare ha én, man trenger flere.

Jeg kunne godt tenke meg en Jaguar XJ, av forrige type, til langturer. En Mercedes C eller E til dagligkjøring og gjerne en eldre italiensk eller fransk til kosekjøring, noe type Citroën DS og eller CX, eventuelt en eldre Alfa.

I tillegg har jeg lyst på en Alfa GT, en Maserati Quattroporte og veldig gjerne en Mercedes V220 S600, altså ekstra lang. I tillegg hadde det vært greit med en skikkelig trekkvogn, da enten en vanlig RangeRover Vouge eller en Geländewagen. Som sportsbil kunne jeg gjerne hatt en Honda S2000. Listen over biler man har lyst på er ufattelig lang...

Endret av aluminium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er en tobilsfamilie må det bli:

Ford Fiesta econetics (grønn)

og muligens BMW Active Hybrid 7 (sort)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Maserati er snasne biler. Og Jaguar. Begge disse oser klasse og diskret eleganse. Men for meg er det kun ett merke som virkelig gjelder: Mercedes. BMW, Audi etc. er også flotte biler, aber.........est is doch kein Benz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i min knallrøde Mazda MX-5 (2006-modell), men om jeg plutselig skulle vinne i lotto eller arve en betydelig sum med penger, hadde jeg straks byttet ut Mazdaen med en Alfa Romeo 8C Spider

:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

He he Reliant er vel sånn bil som Mister Bean bestandig presser av veien ? Di er jo litt tøffe :gjeiper:

Ja, det stemmer. :) Minien hans blir jo stor i forhold. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...