Gjest Gjest Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Det klør og svir i underlivet. Var sikker på det var sopp, så har tatt en canestenkur uten resultat. Det er skikkelig rødt og svir masse! Begynner å frykte at det kan være en kjønnssykdom?? Har bestilt legetime, men fikk ikke time før neste uke. Tenker selvfølgelig masse på dette, og lurer på hva som passer til mine symptomer?
meelissa Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Når jeg får sopp blir jeg ilende rød, og det klør og det svir. Du sier du har tatt Canestenkur, behandlet du med både vagitorie og krem?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Når jeg får sopp blir jeg ilende rød, og det klør og det svir. Du sier du har tatt Canestenkur, behandlet du med både vagitorie og krem? Ja, begge deler! Jeg har hatt sopp en gang før, og da lindret salven veldig mens nå klør det og er ubehagelig selv når jeg har på salven
meelissa Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Kan være det er en veldig hissig soppinfeksjon, men kan vel også være noe annet.. Har ikke hatt noen kjønnssykdommer, så usikker på om det kan være det - men det er dessverre godt mulig! Har du mer krem igjen? I såfall ville jeg pøst på fram til legetimen din. Håper det ordner seg, vet godt hvordan den kløen og svien er.. Ikke noe godt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå