Gå til innhold

Hva koster det å trene?


Kara W

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å begynne å trene på Elixia, og skal dit neste uke for å forhøre meg om priser og slikt. Men hva koster det egentlig å trene på et treningssenter? De har jo hele tiden kampanjer. Hvordan vet jeg at jeg har fått en bra deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For 2 år siden når jeg trente på Elixia lå vel prisen på ca 550 kr, men jeg ser jo nå at de har tilbud om å trene gratis frem til høstferien. De har vel tidligere hatt noe garanti-løsninger også på trening og fremgang.

På de større kjedene er prisen ofte rundt det samme, sjekk f.eks SATS, mens f.eks Friskis og Svettis som har 2 tredemøller og 1 ellipsemaskin er billigere, men til gjengjeld må man vente i 100 år for å få tatt seg en runde og regler om å kun bruke maskinen i 15 min f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster 350 der jeg trener. Helt nytt med 6 ellipsemaskiner, 2 tredemøller, 2 romaskiner, 2 spinningsykler og resten er vektapparater, massasjestol, ribbvegg og et rom for friøvelser. Og har store garderober.

Kanskje det bare er jeg som bor på en øde plass, men maskinene er aldri fulle når jeg trener. Som er når de åpner eller før det stenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her det ikke by .å tre sentre. det ene koster 360 e sirkeltren for damer.

de andre 2 koster 550 i måneden. dyyyrt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv medlemskap på Elixia (ligger bare et steinkast unna der jeg bor), betaler for 6 mnd av gangen og det koster 3000. Dyrt ja. Trener også på Haralds gym (får kompisrabatt, koster 200 i mnd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det verdt 5-600 kroner per mnd hvis jeg kan trene når jeg vil, altså ikke trenge å vente mye på at maskiner blir ledig, f.eks at man i mellomtiden kan bruke romaskin mens ellipse blir ledig, og hvis jeg er aktiv bruker. Om jeg bare skulle trent kondisjon så hadde jeg nok jogget ute selv, men er jo mange artige timer på senter også.

Det var Friskis og Svettis i Sandvika jeg gikk på en periode, det var helt umulig å få en ordentlig økt. For lite utstyr, for mange folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...