Gå til innhold

Foretrekker jenter med 10-15kg for mye.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil herved gi et kompliment til jenter med store pupper, stor rumpe og en liten kosemage :-) Dere ser så fruktbare og sexy ut - I luuvs you :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil herved gi et kompliment til jenter med store pupper, stor rumpe og en liten kosemage :-) Dere ser så fruktbare og sexy ut - I luuvs you :-)

ROS TIL DEG! Jeg er selv veldig liten, men jeg skulle ønske jeg turde å legge på meg. Men det gjør jeg ikke pga sammfunnet i dag. Nå vil jeg legge på meg av naturlige årsaker, og det gleder jeg meg til :)

Skrevet

Takk takk! :)

Skrevet

Nå gjorde du mange småfeite jenter glade. :) Men det er vel bare fint at enkelte menn har empati med underdogsene. Feite og lubne damer har jo ofte fin personlighet, selv om de ser forferdelig ut.

Gjest navnelapp
Skrevet

Nå gjorde du mange småfeite jenter glade. :) Men det er vel bare fint at enkelte menn har empati med underdogsene. Feite og lubne damer har jo ofte fin personlighet, selv om de ser forferdelig ut.

Charming... :filer:

Skrevet

Det er vel også bare fint at mange jenter faller pladask for drittsekker, unnskyld: badboys. Slike menn ser jo ofte bra ut, selv om personligheten er forferdelig. :)

Skrevet

hehe, det var ikke personligheten jeg siktet til da jeg sa at "de så fruktbare og sexy ut" :)

Jeg liker normale jenter og de jentene med litt ekstra. Jeg har en sterk preferanse for store pupper og store rumper, og synes en liten mage på jenter bare er søtt. (Det er gutter som skal ha synlig magemuskulatur, ikke jenter.)

Men det er bra vi har forskjellig smak :-)

Når det er sagt, så er det gøy å høre på de "mindre velykkede gutter/menn" når de snakker om jenter/damer. Det er ikke måte på hvor mye feil de finner. Gutter som aldri får seg noe får ofte en kvinnefiendtlig innstilling - fordi det må jo være noe galt med alle de damene som ikke vil ha noe med dem å gjøre - det kan ikke være noe galt med dem selv, selvfølgelig :-) hehe.

Personlig kan jeg få det jeg vil, og tiltrekkes utelukkende av fruktbarhet. Det fineste jeg ser er jenter som ser ut som jenter :-)

Gjest Tyren 93
Skrevet

Synes det er fint at du liker former, jeg. Du er nokså uvanlig. De fleste gutter synes det er ekkelt med former og store, naturlige pupper. Skulle virkelig ønske at flere var som deg. :sukk:

Gjest halling
Skrevet

Her er det en til gutt som foretrekker damer med former fremfor damer uten. Det har jeg alltid gjort...

Jeg er enig med trådstarter, mage er bare fint på damer. :)

Eeeelsker store, fine, saftige lår også. Det er så niiice... :D

Så damer med former, dere er skjønne, vakre, og fremfor alt søte som dere er. Dere har ikke noe å skamme dere over! :)

Skrevet

Synes det er fint at du liker former, jeg. Du er nokså uvanlig. De fleste gutter synes det er ekkelt med former og store, naturlige pupper. Skulle virkelig ønske at flere var som deg. :sukk:

Hvordan vet du dette hvis du er jente? Jeg er gutt og jeg elsker det. Det jeg synes er ekkelt er fitness damer, og veldig tynne jenter.

Skrevet

Heldigvis liker de fleste menn vanlige damer, gutter kan gå å suge seg selv.

Skrevet

Heldigvis liker de fleste menn vanlige damer, gutter kan gå å suge seg selv.

Så kvinner kan ha preferanser, mens gutter og menn bør værsågod foretrekke damene akkurat som de er?

Wow, skarping du.

Skrevet

Og igjen ble det startet en trivelig tråd som ble ødelagt av drittslenging... Går det ikke an å skryte av store damer uten at noen klikker i vinkel og tar det som en fornærmelse mot tynne damer? Det finnes nok av innlegg i andre tråder der folk foretrekker tynne damer, så smaken er forskjellig. Heldigvis.

Skrevet

Hallo!

Hvor har du det fra da?

De fleste i jeg kjenner liker damer med former,skjønner ikke hvor dere møter de.

Selvfølgelig om man leter på div utesteder så stemmer nok det til en hvis gra, fær ut og let i den virkelige verden så ser du noe helt anney :)

Skrevet

Hvis damer hadde begynt å høre på hva menn virkelig liker, fremfor hva kvinner og homofile fronter som det ideelle i meda, så hadde damers komplekser blitt kraftig redusert.

Dere liker muskler (naturlige) og lite fett på gutter, mens vi liker pupper,rumpe og lår på jenter. Det er det som definerer heterofile mennesker, vi tiltrekkes av det motsatte!

Skrevet

Ja, og det finnes tydeligvis mange slanke jenter med grusom personlighet. Plager det deg at det finnes menn som ikke syns at akkurat din kroppsform er den fineste? Unner du ikke overvektige jenter å vite at de og er vakre?

Skrevet

:klappe: for TS!!

Jeg er selv en liten flis av en kvinne, men har mange venninner som er frodige og flotte. Jeg vet hvor mye de tenker på sine kilo og former som noe negativt og blir derfor veldig glad når jeg kan lese om menn som liker noe annet enn det som idag desverre er "skjønnhetsnormen".

:strix:

Skrevet

Ehm.. DET er ikke uvanlig, å synes det, om dere tror at gutter vil ha bare barbiedukker tar dere kraftig feil, gutter ja, men når vi snakker om menn, så vil de ha DEG! Flott å høre noen si det på forum, men jeg lover dere, det finnes mange sunne fornuftige menn der ute, som driter i om det disser eller ikke er fast.

De fleste liker en kropp formet av livet, de andre, kan hente seg ei barbiedukke, det finnes godt om dem også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...